اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰


مفهوم، جو، و یک محیط گاه به گاه واقعا وحشت زده، باید مسیری طولانی را طی کند، زیرا واقعا به نظر نمی رسد که بیشتر در مورد داستان اتفاق بیفتد. به هر حال هیچ چیز سنتی نیست، زیرا هیچ پیکان یا NPC برای چت کردن با چت، تنها مواردی است که برای انتخاب و خواندن، ضبط صدا از دستگاههای پاسخدهی و رادیو، و یا تمثیلی از نمایشنامه روایت از ورود به سیستم وجود دارد. برخی از این موارد حتی برخی از ترجمه های ضعیف انگلیسی نیز دارند. از آنجایی که دو از سه دفتر Avalanche در سوئد واقع شده است، این یک تعجب نیست، اما برخی از اطمینان از کیفیت کمک می کند.

برخی ممکن است حس آزادی با یک ساختار ماموریت عملا کمتر از حال و آزار دهنده بسیار کمی پیدا به حفظ این بازیکن حرکت به سمت یک نقطه خاص. تنها وجود دارد کمی از تمرکز هر چند و احساس بیحالی بازدید قوی که زدم خاموش مسیر حتی کمی. برای کسانی که می خواهند بدانند چه اتفاقی برای این دنیا افتاده است، جاده ای طولانی و عمدتا غیرقابل تحمل است.

Generation Zero شبیه به یک بازی بقا است، فقط بدون آن گرسنگی مزاحم و مکانیک تشنگی. چند راه برای به دست آوردن نقاط تجربه وجود دارد، اما پیشرفت اغلب احساس کند با چند امتیاز مهارت به دور انداختن. چند اسلحه و فایل پیوست وجود دارد، اما اسلحه برای مهمات واقعی است. مواردی که روبات ها را آسیب زده و منحرف می کنند بسیار زیاد است و باید اغلب استفاده شوند. لباس نیز برای سبک و انواع مختلف مقاومت در برابر آسیب دیده می شود. هر چند خودرویی وجود ندارد، بنابراین برای پیاده روی خیلی زیاد استفاده می شود.

خوشبختانه، بازی در زمان های مختلف، اغلب در طول ساعات روز، زرق و برق دار است. هر روز و پس از آن، این تصاویر با برخی از موسیقی های سنتاوی خوب همراه خواهد بود، به خصوص در صفحه عنوان. خوشبختی باعث شد تا حومه سوئد را به زندگی تبدیل کند. با این گفتن، بسیاری از جلوه های بصری کوچک، مانند قطع و چراغ بدون منبع وجود دارد. بعضی از افراد بزرگتر ظاهر شدند که جعبه های مهمات در موارد دیگر گیر می آیند و دشمنان بزرگتر فقط بدن های فوقانی خود را از طریق دیوارها می پوشانند. یک ساختمان وجود داشت که دارای مهمات بود و من نمیتوانستم وارد آن بشوم چون ساختار در نیمه راه در زمین بود و مدل شخصیت من برای دربها خیلی بزرگ بود. این جایی است که من برای اولین بار آن را به ارمغان می آورم - اما قطعا نه تنها زمانی که آن اعمال می شود - که این بازی احساس ناتمام است.

آب به نظر واقعا خوب است، اما فقط در آن وجود دارد که به خیره شدن نگاه کند. شخصیت بازیکن نمی تواند شنا کند، و این شرم آور است، زیرا به نظر می رسد که جای مناسب برای پنهان کردن این جانوران مکانیکی است. دشمنان شروع به کوچک شدن و تعداد کمی دارند، در حالی که تنها نگرانی واقعی در حال از بین رفتن مهمات است. مدتها پیش دشمنان بیشتری وجود داشتند، سپس مدل های زره ​​پوش و در نهایت آنتاگونیست های تهاجمی بیشتری که آسیب بیشتری را به همراه داشتند، مانند سیل افزایش هیولا های عصبی. برای مدت طولانی در حال باز شدن است و می خواهد به یک بسته برود، خطر ابتلا به یک ناراحتی را از دست می دهد یا حملات را تحریک می کند، و شما را التماس می کند که بیشتر تلاش کند و دزدکی حرکت کند.

من می گویم پنهان کردن در داخل خانه بهترین شرط است اگر مبارزه می شود قریب به اتفاق. مگر اینکه یکی از حیوانات درون داخل آن غلبه کند، همانطور که قبلا اشاره کردم. هرچند که به سرعت خسته کننده می شود، به خصوص با خانه هایی که خیلی مشابه هستند. گام های بازدارنده نیز خطرناک است زیرا این هیولاها تهدید کننده هستند. همچنین آماده شدن برای پریدن، به ویژه در خارج از ساختمان، آماده می شود.

به طور متوسط ​​مقابله با برخی از آتش سوزی شروع می شود و سپس به طور مداوم به زمین افتادن حرکت می کند. در بعضی از نقاط، کمی تاخیر وجود دارد زیرا همه منتظر بدن هستند تا رگبارال را به پایین تپه بکشانند، فقط کشته شدن یکی از گروههای بسیاری در گروه قبل از اینکه دوباره سر برود. شستشو، تکرار، سوختن از طریق مواد غذایی و در نهایت تصمیم به فرار و گروه بندی می شود. تا زمانی که بازیکن دارای عکس های آدرنالین باشد، می توانند به سمت راست زندگی بازگردند، اما هیچ عکس گرفتن به معنای رفتن به یک خانه امن نیست. این زمانی طول می کشد که شرم کند. خوشبختانه مرگ به معنای کمی بیشتر از یک ناراحتی در این بازی است.

کسانی که طولانی به عقب می روند با یک نقشه که نیاز به جزئیات بیشتر و یا شناسایی علائم بدتر شده است. گاهی اوقات ایستگاههای راه دور ظاهر می شوند و گاهی اوقات موقتا از بین می روند، من گم می شوم و زمان زیادی را تلف می کنم. قبلا ذکر کردم که ماموریت ها معمولا بازیکنان را با یکدیگر ترکیب می کنند، سرنخ هایی را پیدا می کنند یا یک مورد خاص را برای ارتباط برقرار می کنند، اما اغلب آن ها فقط در مورد انتخاب مسیر مناسب برای سرگردان کردن است. جهان بزرگ است اما احساس نمی کند که کامل است باید. ممکن است من فقط ناراحت باشم چون قلعه من را بسیار ناامید کرد.

بازی انفرادی سخت است این بازی برای بازی کوپر ساخته شده است و هر نمونه از آن میتواند تا چهار بازیکن را نگه دارد. من در یک جلسه با یک نویسنده دیگر برای انجام بعضی چیزها تست کردم و می توانم تأیید کنم که این بسیار سرگرم کننده است. هیچ چیز کاملا شبیه به حلق آویز کردن، دست کشیدن، و تیراندازی روبات ها با هم نیست. به خصوص اگر شما از آنها به عنوان طعمه استفاده کنید. متاسفانه، هیچ یک از پیشرفت های ماموریت به نظر نمی رسد که برای دیگر بازیکنان ذخیره شود، تنها میزبان، و برخی از غارت از شخص به فرد متفاوت است. چند نفره چیزی است که در آن بازی برخی از طول عمر را به ارمغان می آورد و فقط نمونه ی دیگری از این است که چرا Generation Zero بسیاری از DayZ را به من یادآوری می کند.


منبع : https://culturedvultures.com/generation-zero-review/

  • ۹۸/۰۱/۰۸
  • محسن نبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی