اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

گذاشتن باتری گوشی در فریزر: حتما شما هم با این مورد روبه رو شده اید که برای اینکه بتوانید عمر باتری موبایل خود را افزایش دهید، آن را درون فریزر قرار دهید. از نظر بسیاری از کاربران این راهی برای احیای باتری موبایل می باشد. با توجه به اینکه باتری های لیتیوم یونی و پلیمری در ظرفیت های متنوعی وارد بازار می شوند و پس از مدتی ممکن است طول عمر و سلامت خود را از دست بدهند، شما می توانید از ساده ترین روش ها برای زنده کردن باتری و استفاده دوباره از آن، استفاده کنید.

افراد زیادی هستند که تصور می کنند، سرد کردن باتری و شوک وارد کردن به آن می تواند در طولانی مدت منجر به کاهش میزان مصرف انرژی باتری موبایل شود. به همین دلیل از گذاشتن باتری گوشی در فریزر استفاده می کنند. ما در این مقاله از سایت رایااستور می خواهیم در مورد این روش برای شما توضیح دهیم و به شما بگوییم که آیا این راهکار، درست است یا اشتباه؟!

در برخی از موارد شوک وارد کردن به گوشی می تواند به مرور زمان منجر به افزایش سلامت باتری شود و شما می توانید زمان بیشتری از گوشی خود استفاده کنید بدون اینکه شارژ آن در کوتاه مدت تمام شود. احیا کردن و زنده کردن باتری موبایل روش های زیادی دارد که در این مقاله می خواهیم در مورد گذاشتن باتری گوشی در فریزر برای شما عزیزان توضیح دهیم.

آیا گذاشتن باتری گوشی در فریزر کار درستی است؟


همان طور که می دانید باتری ها دارای جنس مختلف هستند و از مواد مختلفی در تولید و ساخت آن ها استفاده شده است به همین دلیل قرار دادن باتری در یخچال برای همه مدل های باتری پاسخ گو نخواهد بود و شما نمی توانید برای همه باتری ها اینکار را انجام دهید و حتی ممکن است به باتری آسیب جدی وارد کنید و پس از آن مجبور شوید به صورت کلی باتری را تعویض کنید و یک باتری جدید خریداری کنید.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده کاربران به فکر این باشند تا باتری موبایل خود را درون فریزر قرار دهند، این است که با سرد شدن آن، خالی شدن باتری دیرتر صورت می گیرد و باتری در دمای گرم تر زود خالی می شود. از لحاظ شیمیایی اگر بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم، کاملا منطقی به نظر می رسد. البته توجه داشته باشید که این کار خیلی هم درست نیست و فقط در برخی از موارد جواب می دهد.

اگر می خواهید مدت زمان بیشتری از باتری گوشی خود استفاده کنید و می خواهید کیفیت باتری را افزایش دهید و بدون مشکل از آن استفاده کنید، بهتر است از روش هایی برای جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری استفاده کنید. انجام این روش ها می تواند به مرور زمان باعث شود تا عمر باتری موبایل شما بیشتر شود و عملکرد آن بهبود پیدا کند. به صورت کلی باید توجه داشته باشید که باتری ها در دمای خیلی بالا و در دمای خیلی پایین دچار مشکل می شوند و نمی توانند به خوبی کار کنند.

روش هایی برای افزایش طول عمر باتری موبایل

روش هایی برای افزایش طول عمر باتری موبایل
اگر شما هم جزء افرادی هستید که استفاده زیادی از گوشی دارید و در طول روز مدت زمان زیادی را از آن استفاده می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از بهترین روش های نگهداری از باتری موبایل استفاده کنید. این روش ها به شما کمک خواهد کرد برای اینکه عمر مفید و سلامت باتری موبایل خود را به مرور زمان افزایش دهید. در ادامه در مورد روش هایی برای شما توضیح خواهیم داد که می توانید از طریق آن سلامت باتری گوشی خود را افزایش دهید.

غیرفعال کردن برنامه های غیرضروری و مخرب


یکی از مواردی که می توانیم به آن اشاره کنیم، نصب و وجود نرم افزارهایی است که هیچ استفاده ای در گوشی ما ندارند و ما فقط و فقط جهت خالی نبودن گوشی خود آن ها رانصب کرده ایم. باید توجه داشته باشید که بسیاری از این برنامه ها می توانند به مرور زمان از شارژ باتری گوشی شما کم کنند. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله “چه برنامه هایی باتری گوشی را خالی می کند؟” مطالعه کنید.

قرار دادن گوشی در حالت ذخیره باتری


یکی دیگر از مواردی که می تواند روی میزان ذخیره سازی شارژ باتری گوشی شما تاثیر داشته باشد، قرار دادن گوشی در حالت ذخیره می باشد. با اینکار شما می توانید تمام قابلیت های اصلی موبایل خود را غیر فعال کنید و در این صورت هیچ یک از برنامه های پر مصرف گوشی شما نمی توانند فعالیتی داشته باشند و اجازه می دهند تا باتری هرچه سریع تر شارژ شود. این حالت مانند خاموش بودن باتری است که اهمیت بسیار زیادی در ذخیره سازی باتری دارد. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ” تنظیم حالت ذخیره باتری اندورید ” را مطالعه کنید.

از شارژ طولانی مدت استفاده نکنید


سعی کنید در صورت نیاز موبایل خود را به شارژ بزنید. برخی از افراد اجازه می دهند تا باتری گوشی آن ها کاملا خالی شود و در نهایت آن را به شارژ وصل کنند. این یک اشتباه بزرگ است که شما می توانید انجام دهید. وقتی شما اجازه می دهید باتری گوشی کاملا خالی شود، یعنی کمک می کنید تا ظرفیت آن کم شود. به همین دلیل زمانی موبایل خود را به شارژ بزنید که به 30 درصد نرسیده باشد و قبل از اینکه به 100 برسد آن را از شارژ خارج کنید. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ” چرا نباید باتری گوشی را 100 درصد کنیم؟ ” را مطالعه کنید.

باتری موبایل خود را در صورت نیاز تعویض کنید


تعویض باتری موبایل بستگی به موارد مهمی دارد. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود شما باتری گوشی خود را عوض کنید، خراب شدن باتری می باشد. قبل از اینکه بخواهید باتری موبایل خود را جابه جا کنید، باید بدانید که چه چیزهایی باتری گوشی را خراب میکند و از آن ها جلوگیری کنید. در این صورت دیگر نیازی به عوض کردن باتری نخواهد بود. اما اگر با خراب شدن باطری روبه رو شدید بهتر است که آن را جابه جا کنید. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله “ زمان تعویض باتری موبایل ” را مطالعه کنید.

ما در این مقاله در مورد احیای باتری موبایل و دوباره زنده کردن باتری با روش گذاشتن باتری گوشی در فریزر، برای شما عزیزان توضیح دادیم. شما می توانید با بررسی این موارد سلامت دوباره باتری گوشی خود را به دست آورید و دیگر نیازی به خرید مجدد ندارید. اما در صورت خرید بهترین و باکیفیت تری باتری اصل و اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی رایااستور مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۴/۱۹
  • محسن نبی

نظرات (۱)

مطالب مفید بود.

خشکه چین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی