اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه است و زیبایی و تمیزی آن برای خانم‌ها، اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر دقت کرده باشید، افراد خانه دار، بیشتر وقت خود را در آشپزخانه و مطبخ می‌گذرانند و کارهای خانه زیادی، معمولاً در آشپزخانه انجام می‌گیرد. اصلاً به همین خاطر است که آشپزخانه را قلب تپنده یک خانه می‌دانند.

سینک ظرفشویی نیز یکی از مهم‌ترین تجهیزات داخل آشپزخانه است که روزانه به دفعات از آن استفاده می‌کنیم. اگر دقت کرده باشید، سینک‌های ظرفشویی هم کاربردهای بسیار زیادی دارند و هم بعد از کابینت‌ها، مهم‌ترین عنصر در زیبایی آشپزخانه نیز می‌باشند. در واقع یک سینک ظرفشویی شیک و مناسب با دکور آشپزخانه شما می‌تواند زیبایی منزل شما را به طور محسوسی افزایش دهد.

انواع سینک ظرفشویی

سینک‌های ظرفشویی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که این انواع مختلف، در سه دسته اصلی تقسیم بندی می‌شوند.

۱. در دسته اصلی اول سینک‌ها از نظر نحوه نصب و شکل ظاهری به سه دسته روکار، توکار و زیرکار تقسیم می‌شوند.

۲. در دسته اصلی دیگر سینک‌ها از نظر تعداد لگن به سینک‌های تک لگن، سینک‌های دو لگن و سینک‌های چند لگن

۳. سینک‌ها همچنین از نظر جنس و متریال ساخته شده نیز به دسته‌های خاصی مانند سینک‌های استیل، گرانیتی، سنگی، سرامیکی و … تقسیم می‌شوند

در ادامه قصد داریم راجع به دو متریال محبوب و پرطرفدار سینک‌های ظرفشویی در ایران صحبت کنیم.

سینک‌های ظرفشویی گرانیتی

سنگ گرانیت یکی از انواع سنگ‌های آذرین است که در طبیعت و در نزدیک کوه‌های آتشفشانی یافت می‌شود. سنگ گرانیت یکی از محکم‌ترین سینک‌هایی است که امروزه در صنایع مختلف استفاده می‌شود و ویژگی‌های مثبت بسیار خوبی دارد. سینک ظرفشویی گرانیتی نیز یکی از محصولاتی است که در صنعت به واسطه سنگ گرانیت ساخته می‌شود و ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. برخی از این ویژگی‌های عبارتند از:

* بسیار مقاوم و محکم

* ضد ضربه و ضد خط و خش

* عدم وجود احتمال خوردگی

* ضد لکه و کثیفی

* ضد آلودگی و آنتی باکتریال

* طرح‌های بسیار زیبا، جذاب و خیره کننده

http://file.tesmino.ir/reportage/35476291/image_b23bb64de1f2a1d0abe65a03c2f511c9de5d150b.jpg

سینک‌های ظرفشویی سرامیکی

روکش سرامیکی این سینک‌های ظرفشویی باعث می‌شود که استحکام بسیار بالایی داشته باشد و تراکم بیشتر نیز داشته باشد. وجود روکش سرامیک، همچنین باعث می‌شود تا سینک ظرفشویی، ظاهر بسیار زیبا و شفافی دارد. فقط نکته‌ای که باید به آن دقت داشته باشی این است که سینک ظرفشویی سرامیکی، قابلیت خوردگی و تراشیدگی دارد و باید خیلی مراقب باشید که با ضربه به آن آسیب نرسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید سینک ظرفشویی سرامیکی به آدرس زیر مراجعه کنید: https://silveryaragh.com/ceramic-sink

یکی دیگر از انواع سینک‌ها که در این چند سال اخیر به تعداد بالا تولید شده و به فروش رسیده اند، سینک‌های ظرفشویی سرامیکی هستند. اگر دقت کنید از سرامیک بیشتر در تولید وان‌های حمام و روشویی در حیاط یا دستشویی استفاده می‌شود، اما چندین سال پیش، سرامیک، به صنعت تولید سینک ظرفشویی نیز اضافه شد و سینک‌های سرامیکی نیز به وجود آمدند. سینک‌های سرامیکی نیز یکی از محبوب ترین انواع سینک‌های ظرفشویی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. برخی از ویژگی‌های سینک ظرفشویی سرامیکی عبارتند از:

۱. زیبا و جذاب

۲. ضد ضربه

۳. مقاوم و محکم

۴. ضد زنگ و خوردگی

۵. راحت در تمیز کردن

سیلور یراق، کامل‌ترین مرجع خرید سینک‌های ظرفشویی با متریال مختلف

همانطور که گفتیم، خرید سینک ظرفشویی گرانیتی از سیلور یراق، اهمیت بسیار زیادی دارد و همانطور که می‌دانید، در چند سال اخیر، خریدهای اینترنتی، به شدت جا افتاده شده اند و مردم بیشتر خریدهای خود را اینترنتی انجام می‌دهند. آنلاین خرید کردن یکی از کارهایی بود که بسیاری از ما از انجام دادن آن، هراس داشتیم، اما در طی چند سالی که گذشت، تقریباً همه ما آن اعتماد کرده ایم.

خرید سینک ظرفشویی نیز به صورت آنلاین، یکی از کارهایی است که در چند سال اخیر به مقدار زیاد انجام می‌شود و دیگر بیشتر افراد برای خرید سینک ظرفشویی خود، فقط کمی در اینترنت می‌گردند و سینک مورد نظر را پیدا می‌کنند. حتی گاهاً مغازه‌های فروش سینک نیز محصولات خود را از سایت‌های مختلف خریداری می‌کنند.

شما می‌توانید برای خرید آنلاین انواع مختلف متریال سینک ظرفشویی به وب سایت سیلور یراق مراجعه فرمایید. سیلور یراق، کامل‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه خرید و فروش سینک ظرفشویی است و یکی از با تجربه ترین ها نیز به حساب می‌آید. سیلور یراق با ۱۵ سال تجربه در زمین خرید و فروش سینک‌های ظرفشویی، بهترین انتخاب شما برای خرید اینترنتی سینک است که می‌توانید همه نوع سینکی را در آن پیدا کرده و تهیه کنید.

همانطور که گفتیم، کیفیت سینک‌های ظرفشویی باید بسیار بالا باشد و زیبایی آنها نیز بسیار مهم است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در خرید سینک‌های ظرفشویی مختلف باید به آن دقت داشته باشید این است که جنس سینک ظرفشویی مورد نظر چیست؟ در ادامه به برخی از این سینک‌ها اشاره می‌کنیم.

* استیل ضد زنگ: سینک‌های ظرفشویی استیل از رایج‌ترین انواع سینک ظرفشویی هستند که به خاطر قیمت مناسبشان نیز طرفداران بسیار زیادی دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های سینک‌های استیل ضد زنگ، این است که در برابر آب، رطوبت و زنگ زدگی، مقاوم هستند و مشکلی برای آنها بوجود نمی‌آید. از آنجایی که این سینک‌های رایج‌ترین نوع سینک در بازار هستند، به آنها سینک ظرفشویی معمولی نیز گفته می‌شود.

* سنگ کورین: این نوع از سینک‌های ظرفشویی، با سنگ‌های مصنوعی کورین ساه=خته می‌شود. با وجود قیمت بالای سینک‌های کورین، مزایای زیاد آنها، باعث شده که مقدار زیادی از آن تولید و فروخته شود.

* گرانیتی: سینک‌های ظرفشویی گرانیتی کن نیز یکی دیگر از انواع رایج سینک ظرفشویی هستند که به خاطر شیک و زیبا بودن و همچنین تولید در چندین رنگ طرفداران زیادی دارند. سینک‌های گرانیتی همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش، ضربه و زنگ زدگی دارند که در محبوبیت آنها تاثیر بسیار زیادی دارد.

* سرامیک: سنگ سرامیک نیز یکی دیگر از انواع متریال هایی است که از آن در تولید انواع خاصی از سینک‌های ظرفشویی استفاده می‌شود و سینک‌های ظرفشویی سرامیکی، از دسته سینک‌های پرطرفدار و با کیفیت هستند.

* سنگ مرمر: سینک‌های ظرفشویی مرمر یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین انواع سینک ظرفشویی است که از کیفیت بسیار زیادی نیز برخوردارند. سینک‌های در میان باقی انواع سینک ظرفشویی، از خواستنی ترین دسته سینک‌ها می‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه سیلور یراق و مراحل مختلف انجام دادن خرید اینترنتی در سایت سیلور یراق؛ می‌توانید از طریق آدرس « www.silveryaragh.com» وارد این وب سایت شده و اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورید. شما همچنین می‌توانید برای از طریق کانال‌های زیر، با مجموعه سیلور یراق، در ارتباط باشید.

ایمیل: info@silveryaragh.com

تلفن: ۰۲۱۴۴۴۸۷۰۲۳

آدرس: اشرفی اصفهانی، باغ فیض، خیابان ناطق نوری، پلاک ۱۷۹

 

منبع : https://www.mehrnews.com/news/5158291/جدیدترین-مدل-سینک-گرانیتی-و-سرامیکی-در-سیلور-یراق

 

  • ۹۹/۱۲/۱۵
  • محسن نبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی