اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

کیس کامیپوتر گیمینگ چیست؟
خرید کیس گیمینگ مخصوص بازی: کیس کیمینگ یکی از مهم ترین تجهیزات سیستم های گیمینگ می باشد. همانطور که از نام آن مشخص است به کامپیوترهایی که مخصوص بازی های کامپیوتری و گیم هستند، سیستم گیمینگ می گویند. همچنین رایانه هایی که کارهای گرافیکی از قبیل گیم و رندرینگ (نقشه کشی، طراحی گرافیکی، اتوکد و 3DMAX) انجام می دهند باید بسیار قوی باشند. امروزه برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالای  720 dpi در بازیها از کارت های گرافیکی که دارای ویژگی اورکلاک است، استفاده می کنند. اما اگر قصد دارید سیستم ارزان برای گیمینگ اسمبل کنید باید کمی توقع خود را در رابطه با عملکرد و کارایی سیستم پایین بیاورید. فروشگاه گلکسی پیکسل، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید کیس گیمینگ می باشد که شما می توانید با هر میزان بودجه خود نسبت به تهیه کیس گیمینگ ارزان اقدام کنید.

کیس گیمینگ، دارای کارت گرافیکی یا واحد  GPU بسیار قوی می باشد. واحد سی پی یو یک کیس گیمینگ پردازشگر گرافیک می باشد. سیستم های کیس گیمینگ علاوه بر کارت گرافیکی قوی دارای CPU و RAM بالا می باشد. در پردازش اطلاعات نیز بسیار دارای اهمیت می باشد. از مهم ترین ویژگی سیستم گیمینگ نصب نرم افزارهای مورد نیاز برای بازی ها می باشد.و همچنین توانایی اجرای چندین برنامه به طور همزمان و مولتی تسکینگ است. کسانی که کیس کامیپوتر گیمینگ خریداری می کنند؛ این توقع را از سیستم خود دارند که بتوانند به راحتی بازی های سنگین را نصب کنند و تا مدت ها بدون هیچ مشکلی مشغول بازی شوند.

خرید کیس گیمینگ

خرید کیس گیمینگ اسمبل شده
اسمبل کیس گیمینگ در فروشگاه گلکسی پیکسل برای استریمزهایی است که به صورت آنلاین بازی خود را به اشتراک می گذارند. در کیس های کامپیوتر مخصوص بازی، بخش مورد علاقه گیمرهای حرفه ای Gpu یا همان کارت گرافیک می باشد. که برخی از این کارت گرافیک ها دارای ویژگی اورکلاک یا همان OC هستند؛ که برای افزایش کیفیت بازی و تصویر از این نوع گرافیک استفاده میشود. علاوه بر بازی پنل اورکلاک در رندرینگ نیز تاثیر دارد؛ و البته باید بگوییم که اگر می خواهید کیسی را تهیه کنید که اورکلاک باشد حتما باید مادربردی خریداری کنید که بتواند پردازنده های سطح بالای دارای قابلیت اورکلاک را پشتیبانی کند. در نظر داشته باشید که قیمت کیس مخصوص بازی و کیس گیمینگ با تمام امکانات لازم در سایت گلکسی پیکسل در مقایسه با سایر فروشگاه های اینترنتی مناسب تر می باشد. ما در فروشگاه قطعات و لوازم کامپیوتر گلکسی پیکسل امکاناتی را فراهم نموده ایم که شما میتوانید با خاطری آسوده نسبت به خرید کیس گیمینگ از فروشگاه اینترنتی گلکسی پیکسل اقدام نمایید.

کیس گیمینگ

قیمت کیس گیمینگ کامل
کیس مخصوص بازی در مدل های مختلفی وجود دارد. برخی از آنها دارای ویژگی های منحصربه فردی می باشند. همانطور که می دانید مهم ترین بخش هر سیستم کیس آن می باشد. مخصوصا برای انجام بازی های آنلاین و یا گروهی خرید کیس گیمینگ اسمبل شده، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. تمامی کیس های مخصوص بازی در گلکسی پیکسل از نظر سرعت و عملکرد در شرایط بسیار خوبی می باشند؛ و به راحتی به روز ترین بازی های دنیا را اجرا می کنند. قبل از خرید کیس گیمینگ میان رده و یا ارزان، نباید انتظار اجرای بازی ها در بالاترین فریم را داشته باشید. اما پیشنهاد ما به شما این است که با بررسی مشخصات کیس های بازی، با توجه به نیاز خود قوی ترین کیس گیمینگ را از فروشگاه آنلاین گلکسی پیکسل خریداری کنید.

مشخصات یک کیس گیمینگ مناسب
در این بخش از این مقاله در فروشگاه گلکسی پیکسل به بررسی چند قطعه مهم و تاثیرگذار در خرید کیس گیمینگ کامل می پردازیم، پس با فروشگاه اینترنتی گلکسی پیکسل همراه باشید.

برای خرید کیس گیمینگ مناسب، ارزان و حرفه ای باید به این قطعات دقت داشته باشید:
پردازنده و CPU مناسب کیس گیمینگ
کارت گرافیک و پردازنده گرافیکی GPU
هارد SSD پرسرعت برای انتقال دیتا سریع
سیستم تهویه و خنک کننده مناسب (فن) برای کیس گیمینگ
CPU گیمینگ مخصوص بازی

پردازنده قوی برای گیمینگ | CPU
CPU یا همان پردازنده مرکزی یک کامپیوتر در واقع مشابه مغز یک کامپیوتر می باشد. پردازنده در واقع قطعه ای از یک کیس گیمینگ کامل می باشد که میتواند به شدت در تعامل با سایر قطعات همچون هارد، رم و کارت گرافیک به ما در انجام یک بازی سنگین کمک کند. دقت داشته باشید که بخش اعظمی از پردازش های یک کامپیوتر توسط پردازنده یا CPU آن صورت می گیرد پس در انتخاب یک کیس گیمینگ دقت لازم را باید در این مورد داشت.

GPU گیمینگ مخصوص بازی

کارت گرافیک گیمینگ | GPU
کارت گرافیک و GPU یک کامپیوتر حیاتی ترین قطعه یک کیس گیمینگ برای تجربه بهتر و با کیفیت بصری بالاتری از بازی می باشد. واحد پردازش گرافیک (GPU) قطعه ای در یک سیستم گیمینگ می باشد که شما را در اجرا با فریم ریت بالاتر، و کیفیت بیشتر یک بازی یاری می رساند.

هارد های SSD اس اس دی

هارد  SSD برای گیمینگ
وجود حافظه SSD در کیس گیمینگ قطعا میتواند با عملکرد بسیار سریع و برخورداری از سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالاتر از هارد دیسک های معمولی و متداول، شما را در هنگام بازی و گیمینگ یاری کند. پس توجه داشته باشید که هنگام خرید کیس گیمینگ، کیس شما دارای هارد SSD باشد تا بتوانید بازی ها و برنامه های سنگین خود را به نحو سریعتر و با تاخیر کمتری اجرا کنید و از گیمینگ لذت ببرید.

درایو حالت جامد (Solid State Drives) یا به عبارتی همان اس اس دی (SSD) توانسته جایگزین مناسبی برای درایو دیسک سخت (Hard Disk Drive) یا اچ‌دی‌دی (HDD) شود. در واقع اس‌اس‌دی حافظهٔ مبتنی بر حافظه فلش است که در مقایسه با اچ‌دی‌دی برق کمتری مصرف می‌کند و از مقاومت بیشتری نیز برخوردار است. هارد دیسک ها (HDD) صفحاتی به نام پلاتر و هد دارند که این هد اطلاعات را از روی صفحات می‌خواند. بر خلاف آن، هیچ‌کدام از اجزاء داخلی اس‌اس‌دی در حال چرخش نیستند و یک حافظه فلش است که فوق‌العاده محکم و بادوام و پرسرعت تر است. در نتیجه در اثر سقوط از ارتفاع کاملاً مقاوم بوده و نسبت به اچ‌دی‌دی دوام بیشتری نیز دارد.

 

منببع قمت خرید کیس گیمینگhttps://www.galexypixel.com/gaming-case/

 

  • ۹۹/۱۲/۳۰
  • محسن نبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی