اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

موس بی سیم
قیمت موس بی سیم: موس کامپیوتر یکی از مهم ترین تجهیزات جانبی کامپیوتر است که امروزه، برای استفاده از انواع و اقسام کامپیوتر، به آن نیاز داریم. احتمالا شما هم که می دانید در گذشته، سیستم عامل کامپیوتر های مختلف داس بود و افراد فقط با وارد کردن کد، کار های خود را انجام می دادند. اما بعد از ظهور ویندوز که توسط شرکت Microsoft طراحی شد، محیط های سیتست عامل بیشتر کامپیوتر های جهان گرافیکی شد و نیاز به موس حس شد و این وسیله درست شد.

در کامپیوتر از موس برای انتخاب، Drag and Drop یا باز کردن تمامی فایل ها استفاده می شود. موس ها معمولا برخی از معیار های دارند که در خرید آنها به شدت مهم و تاثیر گذار است. برای مثال ابعاد، وزن یا DPI و دقت موس ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. موس های بیسیم یکی از محبوب ترین انواع موس ها هستند که به خاطر ویژگی های خود طرفداران زیادی دارند و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند.

قیمت موس بی سیم
قیمت همیشه یکی از مهمترین معیار ها در خرید انواع و اقسام اجناس و لوازم است و در خرید آنها اهمیت بسیاری دارد. در خرید موس نیز، قیمت موس بیسیم در خرید آن اهمیت دارد و موس بی سیم ارزان معمولا به سرعت خریده می شود. اگر قصد خرید موس بیسیم ارزان را دارید؛ می توانید در وب سایت گلکسی پیکسل، قیمت موس بی سیم ارزان را چک کنید و موس مورد نظر خود را با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

 

مزیت های استفاده از موس های بی سیم
عدم وجود سیم دست و پا گیر: یکی از مهم ترین ویژگی های موس های بیسیم در اسم آنها می آید. این موس ها سیم ندارند و به واسطه این ویژگی دیگر سیم موس جلوی کار ما را نمی گیرد.
خرابی دیرتر: سیم موس یکی از بخش های آن است که به راحتی آسیب می بیند و باعث خرابی موس می شود. موس های بیسیم سیم ندارند و این نگرانی را برطرف کرده اند.
DPI بالا: این نوع موس های بیسیم، معمولا از کیفیت بالاتری برخوردارند و معمولا دقت یا همان Dots per Inch بالاتری دارند.
 

خرید موس بی سیم
اگر شما هم قصد دارید تا برای سیستم خود یک موس بی سیم ارزان و خوب بخرید یا قیمت موس بیسیم ارزان را چک کنید، می توانید این کار را در وب سایت گلکسی پیکسل انجام دهید و با خرید موس بی سیم ارزان قیمت در گلکسی پیکسل، در هزینه و زمان زیادی صرفه جویی کنید.

منبع: ماوس بی سیم گلکسی پیکسل www.galexypixel.com

  • ۰۰/۰۱/۱۵
  • محسن نبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی