اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

به‌طورکلی آجیل‌ها منبع شگفت‌انگیزی برای ویتامین‌ها و املاح معدنی هستند. هرکدام از این ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز اثرات بی‌بدیلی روی سلامتی بدن دارند. یکی از این ویتامین‌ها که آنتی‌اکسیدانی بسیار قدرتمند نیز به‌حساب می‌آید ویتامین E می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هفت مغز، تخمه آفتابگردان منبع بی‌نظیری برای ویتامین E می‌باشد. ۱۰۰ گرم تخمه آفتابگردان ۱۰۰ درصد نیاز روزانه بدن شما را به این ویتامین تأمین می‌کند.

اثر ویتامین E  روی پوست

ویتامین E با افزایش رطوبت، تقویت جداره‌های مویرگی و افزایش حالت ارتجاعی به پوست بدن کمک می‌نماید. به‌ این‌ ترتیب این ویتامین به‌عنوان یک ماده مغذی طبیعی ضد پیری به‌حساب می‌آید. مطالعات نشان می‌دهند که ویتامین E التهاب بدن و پوست شما را کاهش می‌دهد، به‌سلامتی و تندرستی شما کمک می‌کند و باعث جوان شدن پوست می‌شود. هنگامی‌ که در معرض دود سیگار یا اشعه‌ی ماورای بنفش نور خورشید قرار می‌گیرید، ویژگی‌های آنتی‌اکسیدانی ویتامین E به محافظت از شما در برابر سرطان پوست کمک می‌کند.

مصرف ویتامین E همراه با ویتامین C با التهاب پوست پس از قرار گرفتن در برابر اشعه ماورای بنفش مبارزه می‌نماید. این ویتامین برای کاهش علائم آکنه و اگزما نیز ‌مفید است. همچنین ویتامین ای به بهبود فرآیند درمان پوست کمک می‌کند. ویتامین E توسط لایه‌های خارجی پوست جذب‌شده و می‌تواند برای درمان آفتاب‌سوختگی (یکی از عوامل عمده سرطان پوست در کنار سایر عوامل) استفاده شود. مکانیسم این فرآیند به این صورت است که ویتامین E احیاء سلول‌ها را تسریع می‌کند. ویتامین E برای درمان زخم‌ها، آکنه‌ها و چین‌وچروک می‌تواند به کار رود و همچنین پوست شما را سالم‌تر و جوان‌تر می‌سازد.

بادام نیز منبع دیگری برای ویتامین E به‌حساب می‌آید. یک‌چهارم فنجان بادام ۶۰ درصد نیاز روزانه شما به این ویتامین را تأمین می‌کند. ماده معدنی مهم دیگری نیز که در بادام وجود دارد کلسیم است. همین مقدار بادام حاوی ۹۶ میلی‌گرم کلسیم می‌باشد. بهتر است بدانید که ۱۰۰ گرم شیر کمی بیش از ۱۰۰ میلی‌گرم کلسیم دارد.

مقایسه قیمت تخمه آفتابگردان با یک بسته چیپس

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که آجیل‌ها قیمت بالایی دارند. البته در بسیاری از اقلام آجیل وضع به همین شکل است. ولی بیایید باهم قیمت یک بسته چیپس ۸۰ گرمی از یک برند معروف را با دو سه قلم آجیل مقایسه کنیم تا معیار بهتری داشته باشیم. قیمت این چیپس در یک فروشگاه اینترنتی معروف ۵،۰۰۰ تومان ثبت‌ شده؛ یعنی هر یک کیلوگرم آن معادل ۶۲،۵۰۰ تومان قیمت دارد.

حالا باهم قیمت این چند قلم آجیل را ببینیم. قیمت تخمه آفتابگردان برای هر کیلو ۴۱،۵۰۰ تومان، تخمه‌کدو ۷۱،۵۰۰ تومان و قیمت بادام‌زمینی ۵۹،۵۰۰ تومان در معروف‌ترین فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار ثبت‌ شده است.

واضح است که قیمت یک کیلو از این آجیل‌هایی که نه‌تنها مصرفشان برای ما مضر نیست بلکه خواص شگفت‌آوری هم دارند به کمتر از یک کیلو چیپس است که نه‌تنها برای ما سودی ندارد بلکه ضررهای بی‌شماری هم داد.

توصیه به پدر مادرها

این روزها سوپرمارکت‌ها پر از اسنک‌های خالی از مواد غذایی و مضر برای بدن می‌باشد. وسوسه خرید این اسنک‌ها به‌اندازه‌ای است که ما را نیز به خرید ترغیب می‌کند چه رسد به یک کودک یا نوجوانی که چندان به مضرات آن‌ها فکر نمی‌کند. سعی کنید فرزندانتان را با مضرات این نوع موادغذایی و خطرات آن برای آن‌ها آشنا کنید و برای آنان الگوی مناسبی باشید.

به گزارش بی‌بی‌سی دکتر ویت‌تیکر می‌گوید: «در کلینیک ما در مورد چگونگی رژیم غذایی متعادل و برنامه پیشنهادی سیستم خدمات بهداشت ملی بریتانیا (ان اچ اس) برای ایجاد و پیروی از رژیم غذایی سالم گفتگو می‌کنیم». اعضای دیگر خانواده که با فرزندان در تماس هستند هم می‌توانند در این زمینه کمک کنند. «ما نیاز داریم که همه باهم در این کار مشارکت کنیم. از پرستاران خانگی بچه‌ها تا پدربزرگ‌هایی که به‌عنوان جایزه به بچه‌ها هله‌هوله و خوراکی‌های ناسالم می‌دهند.»

منبع: خواص تخمه آفتابگردان برای سلامتی پوست ایسنا

بادام زمینی هفت مغز

بادام زمینی یا بادام کوهی، میوه‌ ای محبوب، مغذی و پرخاصیت است. قیمت بادام زمینی، از مهم ترین موارد در هنگام خرید بادام زمینی تازه می باشد. سایت آجیل و خشکبار هفت مغز یکی از بهترین مراکز فروش انواع بادام زمینی درجه یک در کشور می باشد. اگر شما هم به دنبال خرید بادوم زمینی تازه برای آجیل خود هستید می توانید به سایت هفت مغز مراجعه کنید و از آخرین قیمت بادام زمینی مطلع شوید.

بادام زمینی یا بادام کوهی چیست؟


بادوم زمینی یا پسته زمینی، نام بوته و میوه ای با نام علمی Arachis hypogaea است. این گیاه بومی آمریکای جنوبی است و از آنجا به نقاط مختلف دنیا صادر میشود. بوته آن یک ساله است که در حدود 30 تا 50 سانتی متر ارتفاع دارد. آب و هوایی گرم برای کشت این گیاه مطلوب می باشد. این میوه آجیلی، منبعی غنی از پروتئین است. ولی از آنجایی که دارای بعضی از آمینو اسیدهای ضروری مانند لیزین، سیستین و متیونین نیست، پیشنهاد میشود که به همراه مواد غذایی مکمل استفاده شود که برای بدنسازان و ورزشکاران مناسب می باشد. در ادامه قصد داریم تا شما را با جالب ترین خواص بادام زمینی برای کودکان، پوست و مو، خاصیت بادام زمینی برای لاغری، طبع بادام زمینی و نحوه مصرف آن اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آشنایی با مهم ترین خواص و مضرات بادام زمینی:

بادام کوهی، طعم و ارزش غذایی شبیه به گردو و بادام دارد، که نشان دهنده مغذی بودن آن است؛ که دارای ماده مقوی مانند منگنز و نیاسین است و همچنین منبع بسیار خوبی برای افزایش انرژی شما می باشد. این میوه مانند لوبیا جزو خانواده حبوبات می باشد. اما با این وجود برخی از افراد آن را به عنوان مغزدانه آجیلی می شناسند. قیمت بادام زمینی خام، نسبت به آجیل های دیگر مناسب میباشد و از این نظر خرید بادام زمینی خام با پوست، مقرون بصرفه است. بادوم زمینی های آستانه اشرفیه، پارس آباد، مینودشت، خلخال و کرمانشاه به نسبت شهرهای دیگر طعم و مزه بهتری دارد. شما در هر کجای کشور که حضور دارید می توانید در فروشگاه آجیل و خشکبار هفت مغز نسبت به خرید آنلاین انواع بادام زمینی اقدام کنید.

فواید بادام زمینی تازه

مزایای مصرف:

  • کنترل قندخون
  • تسهیل باروری
  • مبارزه با افسردگی
  • استحکام استخوان ها
  • مراقبت از پوست

مغز بادام زمینی خام؛ میوه ای پرخاصیت و مقوی!
مغز بادام زمینی، دارای خواص بسیار متفاوت و متنوعی است. همین مسئله موجب شده است تا این میوه به یکی از مقوی ترین خوراکی ها تبدیل شود. فواید بادام زمینی، بسیار زیاد است که برای معرفی برخی از آنها می توان به کاهش درد معده، بهبود سرفه، مقابله با آلزایمر به دلیل داشتن نیاسین، مقابله با کم ‌خونی، انتقال اکسیژن به خون، بهبود وضعیت استخوان، تقویت ریه، تنظیم قند خون، جلوگیری از چاقی، مقابله با افسردگی، مقابله با یبوست و… اشاره کرد.

خواص بادام زمینی با عسل به این صورت است که موجب تقویت بدن میشود. میان وعده ای خوش طعم و مفید که سطح انرژی شما را چندین برابر می کند، از بیماری های قلبی پیشگیری می کند، خستگی های ناشی از فعالیت زیاد را برطرف می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند. فشار خون را کنترل و با افسردگی و اضطراب مقابله می کند. خرید آجیل آنلاین هفت مغز، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و فروش بادام زمینی در ایران است و قیمت بادام زمینی خام در سایت اجیل و خشکبار هفت مغز مناسب است. برای دانستن دیگر فواید این محصول (Benefits Peanuts) را مطالعه کنید.

شما می‌توانید از هرجای ایران در هر زمان که بخواهید تخمه آفتابگردان و بادام زمینی را از سایت آجیل و خشکبار هفت مغز سفارش دهید.

برگرفته از:  بادام زمینی اعلا هفت مغز

  • ۰۰/۰۱/۱۸
  • محسن نبی

نظرات (۱)

  • طلق البرز
  • دقیقا بسیار عالی و کاربردی بود ممنونم از مقاله شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی