اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

قرعه کشی اینستاگرام با سایت برنامه یا ربات های موجود انجام می شود، اگر به دنبال سایت های قرعه کشی اینستاگرام بین کامنت ها و لایک های اینستاگرام هستید تا با قرعه کشی بین بیشترین کاربرانی که بیشترین منشن را کرده اند یا بصورت تصادفی کاربران برنده خود را انتخاب کنید با ما در ادامه این مقاله در بلاگ روبومیکس همراه باشید.

نحوه قرعه کشی اینستاگرام با سایت
برای قرعه کشی اینستاگرام سایت های بسیار زیادی وجود دارد که بسیاری رایگان اند و در بسیاری دیگر شما باید مقداری هزینه برای قرعه کشی بپردازید. معمولا نحوه اکثر این سایت ها دریافت کامنت ها یا اسم کاربران ارسال کننده کامنت های شماست و بر اساس این اسم اقدام به قرعه کشی رندوم بین آنها می کنند.

قرعه کشی اینستاگرام

اما در تعدادی دیگر از این گونه سایت ها که بیشتر در سایت های دارای هزینه دیده می شوند قرعه کشی با استفاده از دادن لینک پست مورد نظر در اینستاگرام انجام می گردد و بعد از انجام قرعه کشی و معرفی برنده یا برندگان مسابقه شما قابل خواهید بود از امکاناتی همچون پیش نمایش قرعه کشی اینستا استفاده کنید.

قرعه کشی رایگان اینستاگرام
تعداد بسیاری از سایت ها وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آنها اقدام به انجام قرعه کشی آنلاین کنید و برنده مسابقه خود را مشخص کنید. متاسفانه اغلب اینگونه سایت ها تنها با دریافت لیست کامنت ها یا اسم شرکت کنندگان اقدام به قرعه کشی بین آنها می کنند.

اما در سایت هایی مانند روبومیکس شما قادر خواهید بود که با تنها وارد کردن لینک پست قرعه کشی خود این کار را انجام دهید و در کنار آن از امکانات بسیار دیگری استفاده نمایید.

  • مزایا و معایب استفاده از سایت برای قرعه کشی اینستاگرام
  • امنیت بالا در صورت عدم درخواست دسترسی های پیج
  • سرعت بالا نسبت به قرعه کشی اینستاگرام با استفاده از اکسل
  • دقت بالاتر در انجام قرعه کشی ها

امکانات بهتر و کاربری تر سایت های قرعه کشی اینستاگرام
سایت های قرعه کشی اینستاگرام
در این بخش از این مقاله در روبومیکس به معرفی سایت های قرعه کشی اینستاگرام می پردازیم که شما میتوانید بسته به نیاز خود و مواردی که این سایت ها رفع می کنند از آنها استفاده نمایید.

سایت comment picker
این سایت به جهت اینکه از شما نام کاربری و پسورد حساب اینستاگرام شما را درخواست می کند و نیاز دارد امنیت پیج اینستا شما را به خطر خواهد انداخت و موجب نگرانی بسیاری در این مورد شده است.

همچنین این سایت تنها بین 150 کامنت آخر پست شما اقدام به قرعه کشی و تعیین برنده می کند و نمی تواند تمامی کامنت های پست شما را بررسی و برای آن قرعه کشی کند. علاوه بر این مشکلات عدم امکان دانلود کامنت های اینستاگرام بصورت اکسل یکی دیگر از مشکلات این سایت می باشد.

سایت قرعه کشی namepicker.net
همچنین این سایت نیز یکی دیگراز سایت های قرعه کشی اینستاگرام برای انتخاب برنده مسابقه است که برای خود نیز نیز مزایا و معایبی دارد که میتوانید از آن نیز استفاده کنید.

سایت woobox.com
سایت woobox نیز یکی دیگر از سایت های قرعه کشی اینستاگرامی می باشد که تفاوت آن با سایر سایت ها داشتن امکاناتی بیشتر و البته پولی بودن آن است، این سایت بین سایت های دیگری که معرفی کردیم رایگان نبوده و شما باید مبلغی حدود 40$ در ماه پرداخت داشته باشید تا بتوانید از امکان انتخاب برنده مسابقه اینستاگرام این سایت استفاده کنید.

سایت قرعه کشی اینستاگرام Robomix
سایت قرعه کشی اینستاگرام روبومیکس یکی دیگر از سایت هایی است که با سابقه ای طولانی در حال دادن خدمات قرعه کشی اینستاگرام می باشد. این سایت با توجه به اینکه در زمینه قرعه کشی اینستاگرام تنها فعال می کند در این زمینه به تخصص کافی و مورد نیاز خود رسیده است و با دادن امکانات خوب و شما را در امر انجام دادن قرعه کشی و انتخاب برنده مسابقه تان یاری می کند.

برای استفاده از این سایت برای قرعه کشی می توانید به صفحه “قرعه کشی اینستاگرام“ ما مراجعه کنید. لینک پست خود را در داخل فیلد خالی این صفحه قرار دهید، نوع سرویس خود را انتخاب نمایید و بر روی آیکون ذره بین بزنید.

استفاده از سایت قرعه کشی اینستاگرام روبومیکس

مزایای سایت روبومیکس نسبت به سایت رقبا خود داشتن هزینه و قیمت بسیار پایین برای راه اندازی یک قرعه کشی اینستاگرام، داشتن امکاناتی همچون دریافت نتیجه مسابقه بر حسب تعداد منشن یا معمولی و یا ویژگی پیش نمایش قرعه کشی است که می توانید از این امکانات سایت ما برای جذابیت بخشیدن به مسابقه خود استفاده کنید.

منبع: قرعه کشی بین لایک های اینستاگرام روبومیکس

  • ۰۰/۰۱/۱۹
  • محسن نبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی