اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

ووچر پرفکت مانی چیست؟ (آشنایی با معتبر ترین کارت شارژ پرفکت مانی)

خرید ووچر پرفکت مانی: ووچر در واقع یک سیستم پرداخت بین المللی است که به صورت یک تراکنش مالی انجام می شود. برای درک شما کمی ساده تر آن را توضیح می دهم. تصور کنید برای شارژ کردن یک سیم کارت اعتباری دو راه دارید؛ راه اول اینکه یک حساب جداگانه برای آن باز کنید و هر بار سیم کار خود را از طریق این حساب پرداخت کنید یا اینکه هر بار شارژ پولی سیم کارت شما تمام شد، یک شارژ برای آن بخرید و کد یک بار مصرف شارژ را استفاده کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید.

این تفاوت باز کردن یک حساب پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی در اصل ارسال یک حواله برای شخصی است که به صورت یک کد یک بار مصرف انجام می شود. در واقع ووچر پرفکت مانی، روشی است که شما تراکنش های مالی خود را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه و کارمزد، انجام دهید. ووچر پرفکت مانی را باید مثل یک کارت شارژ تهیه کنید و تفاوتش آن این است که ووچر، فیزیکی نیست. ووچر فقط یک کد است که باید در انتقال ارز خود از آن استفاده کنید تا انتقال ارز یا پراخت اینترنتی شما انجام شود و کار خود را به سادگی جلو ببرید.

روی هر ووچر پرفکت مانی، یک شماره 10 رقمی، یک شماره 16 رقمی و مقدار و تاریخ ایجاد وجود دارد و ثبت شده است. برای خرید کردن یا انتقال ارز از طریق ووچر، شما فقط باید شماره 10 رقمی و کد فعالسازی 16 رقمی را داشته باشید تا بتوانید عملیات را به راحتی انجام دهید.

 

چگونه یک حساب پرفکت مانی بسازیم؟چگونه یک حساب پرفکت مانی بسازیم؟

ساخت اکانت ووچر پرفکت مانی؛ چطور یک ووچر برای خود بسازیم؟

علاوه بر امکان خرید با ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می تواند در حساب کاربری خود، به میزان دلخواه ووچر بسازد یا ووچر های خریداری شده را در آن وارد کند و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند. پس اگر شما یک حساب پرفکت مانی دارید و قصد دارید که یک یا چند ووچر برای خود بسازید و از آنها استفاده کنید. نقطه برتر این ووچر ها نیز نسبت به سیستم سنتی این است که زمان بسیار کوتاه تری برای فعال سازی نیاز دارد و نقد کردن آن نیز بسیار راحت تر است.

اگر هم شما اکانت یا حساب پرفکت مانی ندارید و قصد هم ندارید که یک حساب پرفکت مانی برای خود بسازید، می توانید ووچر پرفکت مانی را از وب سایت ارزی پی بخرید و ووچر را به طور کامل در دسترس داشته باشید و از آن به راحتی استفاده کنید و خرید اینترنتی خود از سایت های خارجی را انجام دهید یا مقدار مورد نظر خود را برای شخصی حواله کنید.

یکی از خدماتی که شما می توانید در سایت ارزی پی دریافت کنید، خرید ووچر های پرفکت مانی است. شما می توانید در ابتدا یا انتهای این صفحه، با لینک خاصی که برای شما در نظر گرفته شده، وارد بخشی شوید و برای خود ووچر پرفکت مانی بخرید.

 

 

کاربردهای ووچر پرفکت مانیکاربردهای ووچر پرفکت مانی

کاربرد های ووچر پرفکت مانی
خرید اینترنتی از سایت های معتبر خارجی یا انتقال ارز و پول برای افراد در خارج کشور، از کار هایی است که بسیاری از ما ممکن است روزی به آن نیاز پیدا کنیم و باید این کار را طوری انجام دهیم. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که یک کیف پول دیجیتال برای خود تهیه کنند اما بسیاری از افراد نیز علاقه ندارند که یک کیف پول دیجیتال داشته باشند یا حتی به آن نیازی ندارند و فقط نیاز دارند برای یک بار این انتقال را انجام دهند.

برای دسته دوم، ووچر های مختلف مثل ووچر های پرفکت مانی، بهترین راه حل است. شما می توانید با ووچر پرفکت مانی، پول برای کسی در خارج از کشور بفرستید یا خرید اینترنتی خود را به راحتی انجام دهید. در کل شما می توانید به واسطه ووچر پرفکت مانی، کار های زیر را انجام دهید.

  • ارسال پول برای هر کسی در تمام جهان
  • پرداخت آنلاین برای خرید اینترنتی کالا یا خدمات مختلف به شکل مطمئن و امن
  • همچنین می توانید E-Voucher را به هر ارز دیجیتالی که دوست دارید تبدیل کنید.
  • مزیت های کاربردی ووچر پرفکت مانی
  • امکان انتقال وجه به صورت اینترنتی و دیجیتال
  • امکان انتقال وجه بدون داشتن حساب پرفکت مانی
  • امکان پرداخت هزینه ها و خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات از تمام سایت های معتبر خارجی
  • امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد
  • عدم نیاز به حمل وجه نقد در مسافرت
  • امنیت بالای تراکنش ها به دلیل عدم نیاز به ارائه اطلاعات حساب
  • پرداخت در پذیرنده های پرفکت مانی بدون کارمزد
     

مزیت داشتن کارت شارژ پرفکت مانی

در صورت داشتن حساب پرفکت مانی، باز هم ووچر های پرفکت مانی، به کار شما می آیند و می توانید به واسطه آنها برای اشخاصی که پرفکت مانی ندارند، پول بفرستید. یکی از خوبی های داشتن کارت شارژ پرفکت مانی یا به اصطلاح، یک حساب پرفکت مانی این است که می توانید تا بی نهایت، ووچر برای خود درست کنید و یا حتی در ازای گرفتن پول از افراد دیگر برای آنها ووچر پرفکت مانی بگیرید.

 

خرید ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار ، خرید ووچر پرفکت مانی از تلگرام ، خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد ، خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نامخرید ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار ، خرید ووچر پرفکت مانی از تلگرام ، خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد ، خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

خرید ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار
 

دارندگان حساب های مختلف Perfect Money همچنین می توانند نوعی از ووچر ها را خریداری کنند و بسازند که خود به خود و در بازه های زمانی که معلوم می شود، شارژ شود. همانمقدار پولی که می خواهید از اکانت پرفکت مانی شما کسر می شود و به طور خودکار ووچر شما را شارژ می کنید. شما می توانید به این روش، کار های بسیار زیادی را انجام دهید.

برای مثال شما قرار است که نوعی قسط را بپردازید. شما می توانید با ساختن یک ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار یا خرید یک ووچر PM شارژ شونده، به طور ماهانه به حساب پرفکت مانی بریزید و ووچر شما به طور خودکار شارژ می شود. شارژ خودکار ووچر پرفکت مانی نیز در شرایط اینچنینی به کمک شما می آیند. شما این گونه از ووچر های پرفکت مانی را نیز می توانید از وب سایت ارزی پی خریداری کنید.

 

خرید کارت شارژ پرفکت مانی

یکی از خدمات پرمخاطب پرفکت مانی استفاده و صدور ووچر می باشد. ووچر الکترونیکی در حقیقت مانند کارت هدیه و یا کارت شارژ است که با مبلغی مشخص ساخته میشود و کاربران می توانند با وارد کردن کدهای آن، پرداخت های خود را انجام دهند. همچنین می توانید به راحتی و بدون نیاز به ایجاد حساب در پرفکت مانی، از سایت های مختلف خارجی خرید کنید و به پرداخت های اینترنتی یا نقد کردن آن بپردازید.

امکان انتقال پول به هر کسی در هر کجای دنیا، پرداخت آنلاین مبلغ سفارش به صورت امن و امکان نقد کردن آنی ووچرها در صرافی های تمام دنیا باعث شده است تا ووچرهای پرفکت مانی به ابزاری محبوب در میان افراد مبدل میشود.

اگر قصد خرید اینترنتی دارید اما نمی خواهید برای آن حساب پرفکت مانی درست کنید می توانید ووچر بخرید و پرداخت خود را به وسیله آن انجام دهید. اگر در مسافرت های بین المللی خود تمایلی به حمل پول نقد ندارید تنها کافی است با استفاده از خدمات ارزی پی پول خود را تبدیل به ووچر کنید. ووچر در بسیاری از صرافی ها در سراسر دنیا نقد میشود.

 

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی
امکان انتقال وجه به صورت اینترنتی و دیجیتال و بدون دردسر برای افراد مختلف (امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام)
امکان پرداخت هزینه ها و خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات از تمام سایت های معتبر خارجی
امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد و عدم نیاز به حمل وجه نقد در مسافرت
امنیت بالای تراکنش ها به دلیل عدم نیاز به ارائه اطلاعات حساب
پرداخت در پذیرنده های پرفکت مانی بدون کارمزد (خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد)
 

E-voucher helps to:

Transfer money to any receiver around the world (the recipient will receive e-voucher number and activation code by SMS, even if he/she has no PM account).
Pay online for goods and services securely and confidentially.
Easily exchange e-voucher to any other e-currency or cash through online exchange service.
منبع: perfectmoney.com

 

خرید ووچر پرفکت مانی ، خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت ،خرید ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به احراز هویت و خرید ووچر پرفکت مانی بدون احرازخرید ووچر پرفکت مانی ، خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت ،خرید ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به احراز هویت و خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز

خرید ووچر پرفکت مانی
 

اگر بخواهید از سایت های خارجی یا فروشگاهی که نیاز به ارز خارجی برای خرید دارند، محصولی را سفارش دهید باید از ارزهایی مانند پرفکت مانی استفاده کنید. پرفکت مانی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی و بدون هیچ دردسری بتوانید از وب سایت های خارجی محصولی را خریداری کنید.

همانطور که در قسمت های بالاتر گفته شد ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ الکترونیکی که دارای تاریخ اعتبار است و به میزان مشخصی شارژ میشود. مزیت عمده خرید ووچر پرفکت مانی این است که هم کاربران پرفکت مانی که حساب کاربری دارند و هم کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند می توانند از این کارت های شارژ استفاده کنند و به حساب خود و دیگران پول واریز کرده و یا برداشت کنند بدون هیچ کارمزدی. این به این معناست که خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و بدون کارمزد در این سیستم صورت می گیرد.

یکی دیگر از نکات مثبت خرید ووچر پرفکت مانی از ارزی پی این است که شما نیاز به هیچ گونه مدارکی ندارید و فقط لازم است که مقدار ارز دیجیتالی که برای ووچر خود می خواهید، را وارد کنید و اگر توضیحاتی دارید، در کادر وارد کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید و پس از مدتی تمامی اطلاعات ووچر از قبیل کد های 10 و 16 رقمی، تاریخ ساخته شدن و غیره را نیز تحویل بگیرید و به واسطه آن به راحتی کار خود را انجام دهید.

 

در این مطلب در وب سایت ارائه خدمات ارزی و دلاری ارزی پی؛ شما را با ووچر پرفکت مانی آشنا کردیم و شما مزایای و کاربرد های خرید ووچر پرفکت مانی آشنا کنیم. قابل ذکر است که خرید ووچر پرفکت مانی از تلگرام در سایت ارزی پی صورت می گیرد بنابر این اطلاعات این صفحه را در خصوص این سرویس ارزی پی لطفا حتما بصورت کامل مطالعه بفرمایید.

منبع: خرید ووچر پرفکت مانی ارزی پی https://arzipay.com/ووچر-پرفکت-مانی/

  • ۰۰/۰۲/۰۶
  • محسن نبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی