اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت حرفه ای

امروزه یکی از مهمترین مسائل در افزایش فروش و درآمدزایی بیشتر استفاده از خدمات دنیای مجازی هست. خدمات دنیای مجازی که امروز بسیار کاربرد دارد مانند تلگرام، اینستاگرام و وبسایت است. بسیاری بر این باور هستند که وجود تلگرام و اینستاگرام برای بازاریابی و فروش کافی است و نیازی به وبسایت نیست! این فرضیه نادرست است و این را بدانید که طراحی وبسایت حرفه ای و اصولی همراه با مارکتینگ و سئو تضمینی فروش خود را چندین برابر می کند!!! دیجیکلا نمونه یک فروشگاه اینترنتی است که روزانه نزدیک به ۲ میلیارد فروش دارد! به نظر شما دیجیکالا با تلگرام و اینستاگرام به این جایگاه رسید؟! آن ها تنها با یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و سئو اصولی به این جایگاه رسیدند.

پکیج افزایش فروش و کسب درآمد از اینترنت مناسب افرادی است که می خواهند یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنند و به راحتی میتوانند از این پکیج استفاده کنند. همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید این با این پکیج ۴ هدف را میتوانید نشانه بگیرید. یکی از این اهداف وب سایت و فروشگاه اینترنتی است. مناسب با نیاز های مشتریانمان و کسب و کاری که تمایل دارند استارت بزنند یک وبسایت با امکانات کامل و حرفه ای ، کاربر پسند با سرعت و امنیت بالا ، زیبا و با گرفیک بالا برای معرفی خدمات و یا فروش محصولات ساخته می شود.
هدف دوم پکیج کسب و کاری ما طراحی اپلیکیشن اندروید می باشد که متناسب با وبسایتی که برای شما طراحی شده یک اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی نیز ساخته می شود. امروزه افراد بیشتر با تلفن همراه های اندرویدی سروکار دارند و راحت تر هستند از اپلیکیشن ها استفاده کنند. این باعث می شود مشتریانتان بیشتر شوند و از کسب و کار و خدمات شما راضی باشند در اهمیت بالا اپ های اندوریدی شکی نیست که شما به راحتی میتوانید پس از تحویل گرفتن سایتتان، اپ اندوریدی را نیز تحویل بگیرید و کسب و کارتان را گسترده تر از قبل بکنید.
هدف سوم پکیج کسب و کار سئو و بهینه سازی وب سایت شماست. پس از طراحی وب سایت باید به مرحله ای برسید که کاربران وارد وبسایت شما شوند، در وبسایت خرید کنند و تبدیل به مشتری شما شوند و در آخر مشتری ثابت وبسایت شما شوند. این پروسه با سئو و مارکتینگ عملی میشود. زمانی که وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار میگیرد سبب میشود که کاربران شما راه به راحتی پیدا کنند و با خدمات و محصولاتتان آشنا شوند و نتیجه آن کسب درآمد بالای شما خواهد بود. به این امر سئو و بهینه سازی سایت می گویند. سئو یک تخصص حرفه ای و پیچیده است که باید افراد سئوکار آن را انجام دهند. متخصصین تیم نوین سئو شما را به قله های گوگل می رسانند.
هدف آخر پکیج کسب و کار نوین سئو، بازاریابی اینستاگرام است. امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام برای رشد کسب و کار ها و فروش محصولات بسیار ارزشمند است و سود بسیار خوبی را به مدیران کسب و کار ها می دهد.ما پیج کاری اینستاگرام شما را دریافت میکنیم و شروع میکنیم به جمع آوری کاربرانی که به آن ها نیاز دارید، از فیلتر جنسیت و موقعیت مکانی آن ها را عبور میدهیم و کسب و کار شما را به آن ها معرفی کرده و برای تک تک آن ها تبلیغات شما به دایرکتشان ارسال میگردد و تمامی ترفند های مربوط به بازاریابی در فضای اینستاگرام به کار گرفته میشود.

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

با توجه به امکانات بسیار زیاد و محبوبیت فوق العاده ای که این اپلیکیشن دارد، نصب و راه اندازی اینستاگرام می تواند کمک کند تا بتوانید از مزایای کامل این شبکه‌ی اجتماعی، بهره مند شوید.

یکی از مزایای اصلی که اینستاگرام دارد، امکان به اشتراک گذاری عکس می باشد. اشتراک گذاری عکس ها در اینستاگرام باعث می شود تا افراد مختلف بتوانند عکس هایی را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. عکس ها می توانند شخصی و یا عمومی باشند.
از دیگر مزایای نصب و راه اندازی اینستاگرام آن است که می توان فیلم های مختلف را به اشتراک گذاشت. در ابتدا تنها به اشتراک گذاری فیلم های یک دقیقه ای توسط اینستاگرام امکان پذیر بود، اما در ماه های اخیر اپلیکیشن اینستاگرام این امکان را به کاربران خود داده که بتوانند به راحتی فیلم های طولانی تر را نیز منتشر نمایند.
بدین ترتیب این موضوع باعث شده تا کاربران این اپلیکیشن رضایت بسیار بیشتری داشته باشند. ویدئو ها می توانند جنبه تفریحی، علمی، آموزشی و... داشته باشند.
از دیگر مزایای اپلیکیشن اینستاگرام، امکان چت با دوستان و آشنایان و در کل فالوئر های خود می باشد. زیرا معمولا گاهی نیاز است تا به صورت متنی با دوستان و دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار نموده و از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده نمود. بدین ترتیب می توان به صورت متنی نیز با دوستان خود در ارتباط بود.
یکی دیگر از ویژگی های اپلیکیشن اینستاگرام برای کاربران خود، راه اندازی اکانت های اختصاصی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین می باشد.
معمولا نصب و راه اندازی اینستاگرام برای ایجاد صفحه تجاری مشابه نصب و راه اندازی اینستاگرام برای ساخت اکانت های معمولی است که در این مقاله توضیح داده شده، تنها نیاز به تنظیماتی خاص بوده تا بتوان صفحه اینستاگرام خود را تبدیل به یک صفحه تجاری نمود.
با داشتن صفحه های تجاری امکان کسب درآمد های بسیار مناسبی برای کاربران مهیا می شود. این موضوع باعث شده تا اغلب کسب و کارها یک صفحه تجاری اینستاگرام را برای شرکت یا استارتاپ خود راه اندازی نمایند. این موضوع به خاطر توانایی اینستاگرام در تبلیغات و جذب مشتری است.
افراد بسیار زیادی روزانه از اپلیکیشن اینستاگرام جهت توسعه کسب و کار خود و افزایش مشتریان استفاده می نمایند. بدین ترتیب با تبلیغات در صفحه اینستاگرام می توان مشتریان هدفمند و واقعی را برای کسب و کار خود افزایش داده و سود بیشتری را کسب نمود.
امکان جستجو بر اساس تگ، یکی دیگر از مزایای اینستاگرام به شمار می رود. برای اینکه پست اینستاگرامی را بتوان از طریق تگ پیدا نمود، فردی که پست را منتشر نموده باید حتما از کلمات کلیدی به عنوان هشتگ استفاده نماید. معمولا هشتگ ها کلماتی هستند که مرتبط با موضوع پست بوده و برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارند.
معمولا برای جستجو از کلمات کلیدی یا تگ استفاده می شود. برای استفاده از این امکان نیاز است بر روی تب tag رفته و کلمه ای که مد نظر بوده را تایپ نمود. همه پست هایی که دارای هشتگ با کلمه کلیدی سرچ شده هستند، نمایش داده می شوند.

  • محسن نبی