اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی خانه شما، یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در آَشپزخانه شما وجود دارد. آشپزخانه همانطور که می دانید به دلیل اینکه روزانه بار ها و بار ها همه افراد وارد آشپزخانه می شوند و از تجهیزات مختلف داخل آن استفاده می کنند مهم ترین بخش خانه است و فکر می کنید که در آشپزخانه، کدام یک از تجهیزات است که بیشترین اهمیت را دارند؟

سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ سینک ظرفشویی خانه شما، یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در آَشپزخانه شما وجود دارد. آشپزخانه همانطور که می دانید به دلیل اینکه روزانه بار ها و بار ها همه افراد وارد آشپزخانه می شوند و از تجهیزات مختلف داخل آن استفاده می کنند مهم ترین بخش خانه است و فکر می کنید که در آشپزخانه، کدام یک از تجهیزات است که بیشترین اهمیت را دارند. درست حدس زدید؛ سینک ظرفشویی. در ادامه در رابطه با خرید انواع بهترین سینک ظرفشویی همچون: سینک آشپزخانه اخوان و استیل البرز و در رابطه با ابعاد سینک ظرفشویی، چه اندازه است و همچنین توضیحاتی در رابطه با این که سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ توضیح میدهیم.

سینک ظرفشویی آشپزخانه شما، به دلیل کارایی های بسیار زیادی که دارد و همچنین تاثیر بسیار زیبایی که در زیبایی آشپزخانه می گذارد، مهم ترین عضو آشپزخانه شماست و شما می توانید با خرید یک سینک ظرفشویی مناسب، آشپزخانه خود را هم کارآمد تر و هم جذاب تر کنید.

اما یکی از مهم ترین نکات در خرید سینک ظرفشویی پاسخ به دو سوال مهم است. 1: چه نوع سینکی بخریم؟ و 2: سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ برای پاسخ به سوال اول باید بگوییم که های ظرفشویی 3 نوع دسته بندی دارند که می توانید با شناخت همه آنها و ویژگی هایشان، به راحتی و بر اساس سلیقه خودتان سینک ظرفشویی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا پاسخ سوال سینک ظرفشویی چه مارکی بهتر است را به شما بدهیم.

سینک های ظرفشویی از نظر ابعاد در سایز های بسیار زیادی تولید می شود. حداکثر سایزی که برای سینک های ظرفشویی در نظر گرفته شده است به این شکل است که از نظر طولی تا 250 سانتی متر، از نظر عرضی تا 150 سانتی متر و از نظر عمق نیز از 15 تا 40 سانتی متر، در نظر گرفته شده است. بله شاید باورش کمی سخت باشد ولی سینک های دو و نیم متری نیز وجود دارد اما نکته بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن دقت کنید!

برند های مختلف تولید سینک ظرفشویی

همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم تا به شما بگوییم که از کدام برند ها سینک ظرفشویی بخرید. در ادامه این بخش قصد داریم تا برخی از ویژگی های برند های مختلف را برای شما بگوییم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

سینک ظرفشویی اخوان

برند اخوان بیش از 500 مدل سینک ظرفشویی دارد که به معنی واقعی کلمه دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. 500 مدل سینک و تنوع بسیار زیاد آنها از ویژگی هایی است که در دیگر برند ها پیدا نمی کنید. درباره کیفیت و قیمت سینک های ظرفشویی اخوان نیز باید گفت که سینک های اخوان به این شکل هستند که یا با کیفیت و گران هستند و یا معمولی و ارزان. پشتیبانی سینک های اخوان نیز از دسته اشکالات دیگر این برند است که انتقاد های زیادی از آن می شود.

اگر شما هم قصد خرید اینترنتی سینک اخوان ارزان قیمت، شیک، با کیفیت بالا و زیبا تهیه کنید، می توانید سینک ظرفشویی اخوان مورد نظر خود را در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی انواع لوازم آشپزخانه، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بخرید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید. سیلور یراق فروش سینک Akhavan، استیل البرز، بیمکث، آروما، داتیس و دیگر برند ها را انجام می دهد تا شما بتوانید هر نوع و برند سینک ظرفشویی که می خواهید، تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

سینک ظرفشویی استیل البرز

برند استیل البرز نیز جامعیت و تنوع بسیار زیادی در سینک های خود دارد و به بیشترین تنوع سینک در میان برند های دیگر مشهور است. سینک های آشپزخانه استیل البرز، به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارند در سه دسته کیفی متوسط، با کیفیت و درجه یک تولید می شوند که باز هم دست مشتری در انتخاب را باز می گذارد. قیمت سینک های استیل البرز نیز به نسبت کیفیتشان معمولا مناسب است و خدمات پس از فروش این برند نیز زبانزد خاص و عام می باشد.

سینک ظرفشویی بیمکث

یکی دیگر از بهترین برند های ایرانی، بیمکث می باشد که تنوع محصول کمتری نبست به دو برند قبل دارد اما سینک های به شدت با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه ای تولید می کند. کیفیت این سینک ها بسیار بالاست و قیمتشان نیز بسیار مناسب. برای همین است که سینک های ظرفشویی بیمکث به محبوب ترین سینک های ایرانی نام گرفته اند. خدمات پس از فروش و پشتیبانی این برند نیز بسیار عالی است و تیم پشتیبانی پاسخگو و متعهدی دارد.

سینک ظرفشویی کن

برند کن نیز یکی دیگر از برند های خوب ایرانی است که می توانید محصولات باکیفیت آن را با قیمت مناسب خریداری فرمایید. تنوع محصولات برند کن نیز نزدیک به 25 مدل است و سینک های خود را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. پشتیبانی این برند نیز خیلی معمولی و نرمال می باشد.

سینک ظرفشویی تاکنوگلد

در میان سینک های ظرفشویی وارداتی و خارجی، برند تاکنوگلد، با 4 مدل سینک خود، یکی از محبوب ترین برند هاست. کیفیت سینک های تاکنوگلد بسیار بالا است و قیمتشان نیز نسبت به سایر برند های خارجی مناسب تر است. یکی دیگر از نکات جالب درباره این برند نیز خدمات پس از فروش عالی آن در ایران است.

سیلور یراق؛ مرجع خرید انواع سینک ظرفشویی

سینک های ظرفشویی را می توان به جرئت مهم ترین قسمت آشپزخانه در بین باقی تجهیزات دانست. سینک های ظرفشویی کارایی بسیار زیادی در آشپزخانه دارند و بعد از کابینت های آشپزخانه شما، بیشترین تاثیر را در زیبایی آشپزخانه دارند. یکی از موضوعاتی که همیشه در هنگام خرید سینک ظرفشویی پیش می آید این است که سینک ظرفشویی، چه مارکی خوبه؟ اما به نظر شما کدام برند سینک ظرفشویی از باقی برند ها بهتر است.

اگر قصد خرید انواع بهترین سینک ظرفشویی همچون: سینک آشپزخانه اخوان و استیل البرز را دارید، اگر هنوز نمی دانید استانداردترین ابعاد سینک ظرفشویی، چه اندازه است و به صورت کامل راهنمایی نشدید که سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟! پس با فروشگاه سینک سیلوریراق همراه باشید.

برگرفته از فروشگاه سینک ظرفشویی سیلوریراق (https://silveryaragh.com)

 

منبع

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان

جدیدترین مدل سینک آشپزخانه اخوان

همانطور که می دانید امروزه توجه افراد به خصوص خانمها بر دکوراسیون و وسایل آشپزخانه جلب میشود. پس باید برای هر چه زیباتر دیده شدن آن، از وسایل شیک و زیبایی استفاده کنیم. یکی از این وسایل که در حقیقت تمیزی آشپزخانه را به رخ می کشد، سینک ظرفشویی است. سینک اخوان، یکی از معروف ترین برندها در حوزه فروش سینک ظرفشویی است که با ارائه مدل های مختلفی مانند توکار، روکار و زیر کابینتی توانسته نیاز مشتریان خود را با سلایق متنوع برطرف کند.

ما در ادامه این مطلب سعی داریم تا برخی از ویژگی های منحصر به فرد سینک ظرفشویی اخوان را به شما معرفی کنیم. البته در حالت کلی منظور ما همان دوام و مقاومت بالا، کیفیت بی نظیر و همچنین رعایت پارامترهای مرتبط با مسائل بهداشتی است. اما جالب است بدانید که جنس سینک های اخوان از جنس استینلس استیل می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت سینک های اخوان و مشاهده کاتالوگ سینک آشپزخانه اخوان، می توانید هم اکنون برای خرید اینترنتی سینک اخوان به سایت سیلوریراق مراجعه کنید و جدیدترین سینک اخوان را با قیمت ارزان سفارش دهید.

مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سینک اخوان بدانید!

در هنگام خرید سینک، باید موارد مهمی را مد نظر داشته باشید؛ که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم و همچنین برخی از مدل های بسیار زیبا و کلاسیک را مشاهده می کنید.

  • اولین نکته در انتخاب یک سینک ظرفشویی مناسب این است که باید هم از نظر ظاهری زیبا باشد و هم دارای مقاومت بالایی باشد و به آسانی خراب نشود.
  • در تمیزی و نظافت سینک کوشا باشید، به این دلیل که ظرفها و میوه ها در این وسیله شسته میشوند و بهداشت آن بسیار مهم و ضروری است.
  • سینک های دوقولو برای کسانی مناسب است که معمولا ظرف ها را با دست میشورند. به این صورت که می توانید در یک طرف ظرف های کثیف را بریزید و در طرف دیگر آنها را شسته و آبکشی کنید.
  • توجه داشته باشید که باید سینکی را انتخاب کنید که به راحتی با فضایی که شما برای جایگذاری آن در اختیار دارید هماهنگ شود. برخی از افراد تصور دارند که باید بزرگ ترین سینک را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند که این باوری اشتباه است. زیرا در ابتدا باید ببینید که چه اندازه ای بیشتر از همه برای شما کاربردی است و به راحتی می توانید با آن کار کنید.
  • انتخاب جنس سینک ظرفشویی، به میزان شلوغی و میزان استفاده شما بستگی دارد. ایمنی سینک های شیشه ای، چینی و سنگی بسیار کمتر از انواع سینک های فلزی است؛ زیرا در صورت سقوط جسم سنگین امکان شکستن آنها وجود دارد.
  • اگر آشپزخانه شما شلوغ و پررفت و آمد است، بهتر است که از دور سینک های چینی و شیشه ای استفاده نکنید.

آشنایی با انواع سینک های ظرفشویی

سینک گرانیتی؛ توسط سنگ گرانیت، آهک، مرمر و تراورتن ساخته می شود و همچنین عمر طولانی دارند. از عیب های آن می توان به شکسته شدن، عرق کردن در قسمت زیر لگن و ترک برداشتن آن اشاره کرد. اما اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد، لکه های آبی که بر روی سینک باقی می ماند جلوه خوبی ندارد. در کل جزء یکی از محصولات لوکس بشمار می آید.

سینک شیشه ای؛ زیبایی و تمیز کردن راحت این مدل، باعث جذابیت آن شده است. از سری مشکلات این سینک ظرفشویی می توان به احتمال شکسته شدن، به وجود آمدن خط و خش و ماندگاری لک آب روی کار و احتمال جدا شدن لگن را نام برد.

سینک استیل؛ سینک های مدل استیل طرفداران زیادی دارد. که خود این محصول شامل روکار، توکار و زیرکار است. مقاومت بالایی دارد و نظافت آن نیز راحت تر است.

مدل توکار؛ برای نصب این مدل صفحه کابینت را برش می دهند و سینک را روی چوب و یا سنگ قرار می دهند. این مدل معمولا پرفروش است و افرادی که تمایل دارند همیشه اطراف سینک خشک باشد و زمانی را برای خشک کردن آن صرف نکنند بهتر است که از این مدل استفاده کنند.

مدل زیرکار؛ افرادی که اوپن آشپزخانه از مدل کورین دارند این مدل را نصب می کنند. صفحه کورین باید برش داده شود و سینک از زیر داخل آن نصب شود.

جدیدترین انواع سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرف شویی، از جمله ابزار و تجهیزات پرکاربرد در منازل و آشپزخانه ها می باشد. کیفیت و زیبایی این وسایل نیز به مروز زمان نقش مهمی را در دکوراسیون محیط آشپزخانه ایفا می کند. سینک ظرفشویی، مکانی برای شست و شوی ظروف و حتی برخی از مواد غذایی است. دقت در انتخاب یک سینک مقاوم با طراحی کارآمد و متریال مرغوب اهمیت بالایی دارد. انواع سینک اخوان، در سه مدل توکار، روکار و زیر صفحه ای تولید میشوند و افراد با توجه به سلیقه، بودجه و مساحت آشپزخانه ی خود می توانند نسبت به خرید گزینه ی ایده آلی را برای خانه خود انتخاب کنند.

انواع سینک توکار اخوان

مجموعه سینک توکار اخوان، از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین سینک های این شرکت به حساب می آید. و در بسیاری از آشپزخانه ها و مطبخ مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در انواع مدل های تک لگنه، دو لگنه و در ابعاد و اندازه های متنوعی طراحی و تولید میشوند و متناسب با نیاز افراد و جمعیت خانواده، در آشپزخانه نصب میشود.

سینک های توکار اخوان، از استیل مرغوب 1 میلی متری ساخته میشوند و دارای لگن های عمیق 20 الی 22 سانتی متری می باشند. وجود لوازم و تجهیزات آشپزخانه مانند جامایع، خروجی جا اسکاجی، سیفون و زیرآب، تخت گوشت پلاستیکیباکسی، سبد و لگن در برخی از این سینک های باعث شده است تا استفاده از آنها بسیار آسان و لذت بخش باشد؛ و افراد به هنگام شست و شو و آماده سازی مواد غذایی برای پخت و پز با هیچ مشکلی روبه رو نشوند.

سینک فانتزی روکار اخوان؛ انتخاب افراد سخت پسند

سینک ظرفشویی روکار اخوان؛ از مجموعه سینک های این شرکت می باشد که به صورت روکار و بر روی کابینت های آشپزخانه قرار می گیرند. سینک روکار اخوان، دارای ابعاد و اندازه های متنوعی می باشد و استفاده از آنها در آشپزخانه های مختلف با مساحت های گوناگون به راحتی امکان پذیر است. این مدل دارای لگن های عمیق می باشد و از تجهیزاتی مانند سیفون، زیرآب و قطعات پلاستیکی جانبی بهره مند می باشد؛ همچنین دوام و ماندگاری بالایی دارد.

معرفی مدل های مختلف سینک زیرصفحه ای اخوان

دسته ای از سینک اخوان نیز به صورت زیر صفحه ای و بدون داشتن سینی طراحی شده اند و برای استفاده در اکثر آشپزخانه های کوچک و برخی استودیوها و مکان های تجاری، اداری و فرهنگی اداری مناسب می باشد. این نوع محصولات جای بسیار کمی را در محیط اشغال می کنند و در عین تمامی نیازهای افراد را برطرف می کنند. این سینک ها همانند دیگر سینک های شرکت اخوان، دارای سیفون و زیرآب می باشند و از لگن های عمیق، قطعات و لوازم جانبی پلاستیکی با دوام و ماندگاری بالا بهره می برند.

بارز ترین ویژگی سینک های اخوان را بشناسید!

  1. مقاوت بالا در برابر خط و خش
  2. لکه پذیر نبودن
  3. براق بودن و دوام بالا
  4. مقاوم بودن در برابر سرما و گرما
  5. قالب استاندارد و مصرفی
  6. عمیق بودن لگن های ظرفشویی
  7. تعدد و تنوع زیاد در تعداد لنگه ها

بهترین سینک ظرفشویی کدام است؟!

بهترین و مناسب ترین سینک ظرفشویی، سینکی است که شما به راحتی بتوانید از آن حداکثر استفاده را داشته باشید. این وسایل کاربردی انواع مختلفی دارند که در قسمت های بالاتر به طور کامل درمورد آنها توضیح داده شد. بهتر است این نکته را بدانید که اکثر سینک ها اخوان با توجه به قیمتشان با یکدیگر تفاوت دارند و همگی آنها دارای 10 سال گارانتی بی قید و شرط می باشند و شما می توانید بدون هیچ نگرانی محصول مورد نظر خود را از برندترین شرکت تهیه کنید.

خرید جدیدترین مدل های سینک ظرفشویی اخوان در فروشگاه سیلور یراق

اگر شما هم پس از خواندن این مطلب تصمیم گرفتید تا سینک ظرفشویی خود را از میان مدل های برند اخوان انتخاب کنید؛ بهتر است بدانید که یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برند سینک های ظرفشویی در ایران، اخوان می باشد؛ که با ارائه محصولات باکیفیت توانسته است پس از سال های زیادی همچنان رضایت مشتریان خود را بدست آورد. شاید در این حین این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا می توانم اقدام به خرید اینترنتی سینک ظرفشویی اخوان؛ با قیمت مناسب و کیفیت بالا کنم؟!

فروشگاه آنلاین سیلور یراق، یکی از کامل ترین و بهترین فروشندگان سینک های ظرفشویی در ایران است؛ که با بیش از 15 سال تجربه در زمینه خرید و فروش تجهیزات خانه و آشپزخانه توانسته در میان دیگر رقبای خود به جایگاه مناسبی برسد. اگر شما هم به دنبال جدیدترین مدل های سینک اخوان با قیمت مناسب هستید؛ می توانید به سایت سیلور یراق مراجعه کنید و از میان انواع مدل هایی که ارائه شده است محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با ثبت سفارش آنلاین در کمترین زمان ممکن در منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

 

منبع

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی ارزان و مدرن را از سیلوریراق خریداری کنید!

سینک ظرفشویی ارزان این عضو جدانشدنی با کاربرد بالایی که دارد نمی توانید یک روز آن را در حال استراحت ببینید، مگر آنکه در خانه نباشید. به دلیل شستشوی چربی، آلودگی و مانده غذاها درون سینک ظرفشویی آشپزخانه انجام میشود، بنابراین جنس مرغوب و ابعاد مناسب آن می تواند آسودگی بیشتری برای شما داشته باشد و همچنین طول عمر بیشتری را برای خودش رقم بزند.

در واقع می توان گفت که سینک، یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه و آشپزخانه ای می باشد. وسیله ای که تمامی افراد خانواده هر روز چندین بار از آن استفاده می کنند. در هنگام خرید سینک، انتخاب بهترین و مناسب ترین سینک ظرفشویی چه از لحاظ قیمت و چه از نظر ظاهر ضروری به نظر می رسد. اولین نکته ای که باید در هنگام خرید سینک ارزان، باید به آن توجه داشته باشید؛ اندازه مناسب آن است.

امروزه سینک های آشپزخانه در مدل های مختلفی طراحی و تولید میشوند، که برخی از آنها دارای یک بخش و برخی دیگر دارای دو بخش و تعداد دیگری از آنها با توجه به بزرگی خود از سه قسمت تشکیل شده اند. از دیگر موارد قابل توجه در هنگام تهیه سینک ظرف شویی، جنس آن و همچنین طریقه نصب کردن آن می باشد. زیرا برخی از انها به صورت روکار و بعضی دیگر در داخل کابینت نصب میشوند.

انواع سینک ظرفشویی ارزان:

سینک های ظرفشویی خارجی و ایرانی از لحاظ جنس به مدل های مختلفی تقسیم میشوند که شامل موارد زیر می باشد:

استیل گرانیتی شیشه ای سرامیکی

سینک استیل:

سنکهای استیل معمولی ترین مدل لگن ظرفشویی در آشپزخانه می باشد؛ که دارای مدل روکار، توکار و زیرکار است. استیلی که در ساخت این نوع محصولات به کار می رود بدون آلیاژ هستند تا در برابر رطوبت خاصیت ضدزنگ داشته باشند و تغییررنگ ندهند. ضخامت استیل به کار رفته در سینک بهتر است که بین 16-18 میلی متر باشد.

سینک ظرفشویی شیشه ای:

سینی این نوع از سینک های ظرفشوی، از جنس شیشه سکوریت نشکن است و لگن آن از جنس استیل است. این مدل محصول چندسالی است که در بازار رونق زیادی پیدا کرده است و به دلیل مشکلات فراوان خرید و فروش آن کاهش پیدا کرده است. این محصول معایب بسیار زیادی دارد به نمونه نشان دادن لکه آب و خط و خش بسیار زیاد است؛ زیرا این مدل سینک تنها برای زیبایی بیشتر است.

سینک گرانیتی:

اسن محصول ساخته شده از سنگ گرانیت، رزین و مواد دیگر می باشد که در رنگ های مشکی، قهوه ای، دودی، کرم و بژ تولید می شوند. سینک ظرفشویی گرانیتی، از مواد پلیمری ساخته شده است. سینک گرانیتی را با نام سینک کورین هم می شناسند. اما این محصول هم مانند مدل های دیگر نیز عیب و ایرادهایی همچون شکسته شدن، ترک برداشتن دارد. اما بهتر است این نکته را یادآور شویم که اگر سینک گرانیتی باکیفیت باشد و از یک برند معتبر خریدای شود چنین مشکلاتی به وجود نمی آید.

سینک سرامیکی:

این نوع سینک از سرامیک ساخته شده است. افرادی که تمایل دارند تا این محصول را با سایر آشپزخانه خود هماهنگ کنند پیشنهاد میشود که از یک سینک ظرفشویی سرامیکی با رنگ سفید استفاده کنند. سینک سرامیکی، در مقابل ضربه و خش مقاومت خوبی دارد و تمیزکردن آن نیز ساده می باشد، اما با این وجود قیمت بالایی دارد.

راهنمای انتخاب مناسب ترین سینک ظرفشویی

به کمک راهنمای خرید سینک ظرفشویی و با در نظر گرفتن نکات زیر، می توانید محصولی را بخرید که سال ها بدون مشکل برای شما کار کند.

عمق لگن: اگر می خواهید بهترین سینک ظرفشویی خارجی و یا ایرانی را پیدا کنید، سعی کنید حتما به عمق آن توجه کنید. لگن های ظرفشویی عمق های متفاوتی دارند: 14، 18، 20 و 22 سانتی‌متر. هرچه عمق آن بیشتر باشد، کیفیت سینک بالاتر است.

ضخامت ورق: از دیگر نکات در هنگام خرید سینک در نظر گرفتن ضخامت آن می باشد. زیرا ضخامت بهترین مارک سینک ظرفشویی موجود در بازار 0.6، 0.8، 1 و 1.2 میلی‌متر است. ضخیم بودن ورق سینک با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد.

نوع ورق: نکته دیگر در خرید انواع سینک ظرف شویی، نوع ورق است. جنس ورق یا استیل ساده است، یا استیل آجدار که در مقابل خط و خش مقاومت بیشتری دارد، اما تمیز کردن آن زحمت زیادی دارد.

بهترین سینک ظرفشویی ایرانی

تا اینجا درمورد مهم ترین نکات درمورد خرید سینک ظرفشویی صحبت کردیم، اما در این شرایط این سوال پیش می آید که بهترین مارک سینک کدام است؟

با وجود چندین برند ایرانی که محصولات بسیار شیک و باکیفیت تولید می کنند، نمی توان تنها یک مدل را به عنوان بهترین سینک ایرانی انتخاب کرد و یک برند را به عنوان برترین مارک سینک معرفی کرد. بهترین مارک های سینک ظرفشویی داخلی را می توانید بین انواع سینک ظرفشویی اخوان، استیل البرز، بیمکث، کن و ایلیا استیل پیدا کنید. البته کیفیت این برندها روز به روز در حال رشد می باشد.

خرید و قیمت بهترین سینک ظرفشویی آشپزخانه

سینک ظرفشویی، از جمله ابزار و تجهیزاتی است که در تمامی خانه ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت و زیبایی آن هم نقش بسیار مهمی را در کیفیت محیط آشپزخانه ایفا میکند. سینک ظرفشویی، محلی برای شست و شوی ظروف و حتی برخی مواد غذایی می باشد و دقت در انتخاب سینک مقاوم با طراحی کارآمد و متیال مرغوب، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. انواع سینک ظرفشویی ارزان، در سه مدل توکار، روکار و زیرصفحه ای تولید میشود و افراد با توجه به سلیقه، بودجه و فضای آشپزخانه خود می توانند نسبت به خرید گزینه ی ایده آل برای منزل خود اقدام نماید.

طبیعتا هزینه و قیمت سینک با توجه به برند تولیدکننده آن، مزایای سینک ظرفشویی، جنس و نوع نصب آن قابل تغییر می باشد. به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای سینک های ظرفشویی در نظر گرفت. پیش از خرید سینک بهتر است که بودجه خود را مشخص کنید و سپس با توجه به هزینه، میزان استفاده از سینک، نوع کابینت ها و ... با مشورت متخصصان و فروشندگان بهترین محصول را خریداری کنید.

در ادامه یکی از بزرگ ترین مراکز فروش انواع سینک های ایرانی و خارجی را به شما معرفی میکنیم...

خرید سینک ظرفشویی ارزان قیمت و باکیفیت در فروشگاه سیلور یراق

همانطور که گران ترین محصولات همیشه بهترین کیفیت را ندارند، سینک هایی هم وجود دارند که با قیمت مناسب دارای کیفیت مناسبی هستند و از مواد مرغوبی ساخته شده اند و پس از گذشت زمان نیز از بین نمی روند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل و وجود منابع مالی مناسب به سراغ سینک هایی بروید که هم با کیفیت هستند و هم اینکه از لحاظ بصری جلوه خاصی را به آشپزخانه شما می دهند. برای اینکه یک خرید راحت و مطمئن را تجربه کنید، می توانید خرید سینک ظرفشویی؛ را از فروشگاه silveryaragh تجربه کنید. انواع سینک ظرفشویی: سنگی، سینک گرانیتی، سینک اخوان، سینک استیل البرز و... و دیگر وسایل و تجهیزات خانه و آشپزخانه، توانسته است نیاز مشتریان خود را برای تهیه محصولات باکیفیت و مرغوب برطرف کند. از خدمات ارائه شده سایت سیلور یراق می توان به قیمت مناسب و ارسال سفارش در سریع ترین زمان ممکن اشاره کرد. به غیر از فروشگاه سیلوریراق، فروشگاه digikala نیز در فروش سینک ظرفشویی در داخل ایران فعالیت ویژه ایی دارد و در خارج از ایران می توانید از فروشگاه amazon بهره ببرید.

سینک ظرفشویی ارزان و مدرن را از سیلوریراق خریداری کنید!

 

منبع

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی سفید: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از سیلور یراق آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است که خانم های خانه معمولا دوست دارند هم تجهیزات کاربردی در آن نصب کنند تا بتوانند کار های خود را راحت تر انجام دهند و هم آشپزخانه خود را زیبا کنند. تجهیزاتی مانند سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، اجاق گاز یا ماشین های لباسشویی و ظرفشویی در آشپزخانه قرار می گیرد و معمولا خانم های خانه دار، زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانند و به همین خاطر آشپزخانه را قلب تپنده خانه می دانند.

اگر قصد خرید انواع سینک آشپزخانه از جمله خرید سینک ظرفشویی سفید از سیلوریراق یا دیجی کالا را دارید؛ می توانید هم اکنون وارد سایت شوید و کاتالوگ سینک های ظرفشویی را با قیمت مشاهده کنید.

یکی از پرکاربرد ترین لوازم آشپزخانه که در زیبایی آن نیز تاثیر بسیار زیادی دارد، سینک آشپزخانه است. سینک های ظرفشویی در آشپزخانه، نقش بسیار مهمی دارند و بسیار از کار ها مانند شستن ظرف، میوه و سبزیجات یا حتی آب خوردن نیز در این قسمت انجام می شود. انواع سینک های ظرفشویی سالانه تولید می شوند و شما می توانید با انتخاب های مختلف، آشپزخانه خود را زیبا تر کنید.

سینک ظرفشویی سفید

یکی از انواع محبوب سینک آشپزخانه، سینک ظرفشویی گرانیتی است که خصوصیات و ویژگی های فراوانی دارد و بسیار زیبا می باشد. یکی از انواع سینک ها گرانیتی، سینک ظرفشویی سفید است. سینک های ظرفشویی سفید یکی از بهترین انواع سینک ظرفشویی در بازار است که از جنس گرانیت ساخته می شود و از آنجایی که خریداران زیادی دارد، سالانه به طور انبوه تولید و عرضه می شود. در ادامه نیز بیشتر درباره خصوصیات سینک های ظرفشویی سفید صبت خواهیم کرد.

همانطور که گفتیم سینک های ظرفشویی سفید نوعی از سینک های گرانیتی هستند و از متریال سنگ گرانیت تولید می شوند. در وب سایت معتبر و شناخته شده ویکی پدیا، اینچنین راجع به سنگ گرانیت می گویند که:

سنگ خارا یا گرانیت (به فرانسوی: GRANITE) گونه‌ای سنگ آذرین درونی اسیدی است. به همین دلیل، بافتِ آن دارای دانه‌های متوسط تا درشت است و دارای کوارتز (دُرّ کوهی) و فلدسپات، میکا، و پاره‌ای کانی‌های دیگر می‌باشد. بسته به کانی‌هایِ موجود در سنگ خارا و شیمی آن، این سنگ به رنگ‌های گوناگونی، از صورتی تا سفید و خاکستریِ یافت می‌شود. این سنگ از سنگین‌ترین سنگ‌ها با چگالی ۲٫۷۵ گرم بر سانتی‌متر مکعب به‌شمار می‌رود.

قیمت سینک ظرفشویی سفید

همانطور که گفتیم سینک های ظرفشویی سفید یکی از بهترین و زیباترین انواع سینک در ایران هستند که بسیار با کیفیت و زیبا هستند و به این خاطر که از جنس گرانیت ساخته می شوند، ویژگی های بسیار خوب و مناسبی نیز دارند. اما به واسطه تمام این خصوصیات، قیمت نسبتا بالایی نیز دارند. اما شما می توانید بدون نگرانی درباره قیمت، انواع سینک ظرفشویی سفید را در وب سایت سیلور یراق با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

مزایای سینک ظرفشویی سفید

بسیار مقاوم و محکم

احتمالا تا به حال شاهد این اتفاق بوده اید که یک سینک با ضربه غر یا حتی سوراخ شود. برخی از سینک های آشپزخانه بی کیفیت و هستند یا برخی دیگر حتی در صورت با کیفیت بودن، از جنس استیل هستند و در برابر ضربه مقاوم نیستند. یکی از ویژگی های یک سینک ظرفشویی خوب، مقاومت آن در برابر ضربه است. سینک ظرفشویی سفید که از سنگ گرانیت ساخته می شود، ضد ضربه می باشد و نگران نیست در صورت ضربه نگران سینک باشید.

تحمل حرارت بالا

سینک ظرفشویی سفید نیز مانند دیگر سینک های گرانیتی، می تواند تا دمای ۵۳۵ درجه فارنهایت یا ۲۸۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند و تغییر رنگ ندهد. این موضوع یکی از دغدغه های خانم های خانه دار است که نگران هستند که حرارات ظروف فلزی باعث خرابی سینک ظرفشویی شان شود. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که برای افزایش عمر سینک ظرفشویی، بهتر است که از قرار دادن ظروف داغ در آن خودداری کنید.

ضد خط و خش

یکی دیگر از آثار ضربه در سینک های ظرفشویی این است که ممکن است روی آنها خط و خش بیفتد که این موضوع از زیبایی سینک می کاهد. گاهی اوقات نیز خراشیدگی هایی که از اجسام نوک تیز بوجود می آیند، باعث این خط ها می شوند. سینک ظرفشویی سفید، ضد خط و خش است و می توانید اطمینان داشته باشید که مثل روز اول باقی می ماند.

ضد لکه

اگر دقت کرده باشید، متوجه می شوید که خانم های زیادی در سراسر جهان، به تمیزی آشپزخانه خود بسیار اهمیت می دهند و لکه هایی که در سینک های ظرفشویی به وجود می آید، برایشان به شدن آزار دهنده است. این مشکل برای سینک های ظرفشویی سفید، پیش نمی آید. سینک های سفید از گرانیت و به طوری طراحی و ساخته می شوند که لکه روی آنها باقی نمی ماند. حتی با اینکه سفید هستند، ولی می توانید مطمئن باشید، که این سینک ها سفید خواهند ماند.

بهداشتی و ضد آلودگی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که یک سینک باید داشته باشد این است که میکروب ها و باکتری ها و در کل آلودگی روی آن نماند و فرصت رشد نداشته باشد. سینک ظرفشویی سفید، با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و خیالتان می تواند از بهداشتی بودن آنها راحت باشد.

لوکس و جذاب

سینک ظرفشویی سفید، از متریال خاصی ساخته می شود و ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. سینک های سفید، به دلیل اینکه سفید هستند و با طرح های مختلف، تزئین می شوند، بسیار زیبا و لوکس هستند و قلب تپنده خانه شما را چندین برابر زیبا می کنند.

شما می توانید دیگر سینک های سفید برند های معروف را در سایت فروش آنلاین سینک ظرفشویی سفید سیلور یراق مشاهده نمایید و از آن ها استفاده کنید. برند هایی از جمله:

  1.  اخوان
  2.  الماس
  3. استیل البرز
  4.  آروما
  5. بیمکث
  6. -لت
  7.  داتیس
  8. کن

معایب سینک ظرفشویی سفید

  1. نصب سخت و مشکل: سینک ظرفشویی سفید نوعی از سینک های گرانتی است و یک نکته بسیار مهم درباره سینک های ظرفشویی گرانیتی، این است که نصب آنها بسیار مشکل است و شما باید از یک نصاب حرفه ای برای نصب سینک های ظرفشویی استفاده کنید.
  2. شکستن ظرف و ظروف در سینک های سفید: پیشتر درباره ضد ضربه بودن سینک ظرفشویی سفید، صحبت کردیم، نکته مهم این است که شما دیگر نیاز نیست که نگران سینک خود باشید ولی ممکن است که ظروف شکستنی شما در اثر ضربه به سینک، بشکنند. پس بهتر است که مواظب ظروف شکستنی خود باشید.
  3. نصب شیر آب: بعضی از سینک های ظرفشویی برای شیر جا دارند و در آنها سوراخی تبعیه شده است و در برخی دیگر این امکان وجود ندارد. شما باید برای سینک ظرفشویی سفید خود، یک شیر سینک ظرفشویی جدا بخرید و آن را جداگانه نصب کنید.

برگرفته از مطلب سینک ظرفشویی سفید : https://silveryaragh.com/white-sink

 

منبع

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی استیل البرز: آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است و بیشتر کار های اشخاص خانه دار، در این قسمت از خانه انجام می شود. مخصوصا خانم های خانه دار، بیشتر وقت خود را در آشپزخانه مشغول آشپزی و غذا پختن هستند. اصلا به همین دلیل آشپزخانه را قلب تپنده خانه می نامند.

اما به نظر شما، مهم ترین بخش آشپزخانه، کجاست؟ شاید برای بعضی از خانم ها اجاق مهم ترین بخش باشد اما بسیاری از مردم معتقدند که سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه است که شما می توانید به کمک آن، کار های بسیار زیادی انجام دهیم و نکته دیگر درباره سینک آشپزخانه اینکه، سینک های آشپزخانه شما، میتوانند به زیبایی آشپزخانه شما و منزل شما بیفزاید.

یکی از تولید کننده های داخلی سینک های ظرفشویی، شرکت استیل البرز است که مدت هاست که در ای زمینه فعالیت دارد و انواع و اقسام تجهیزات آشپزخانه را تولید می کند. سینک ظرفشویی استیل البرز یکی از با کیفیت ترین محصولات کارخانه استیل البرز است که طرفداران زیادی نیز در کشور دارد و افراد زیادی علاقه مند هستند که سینک های آشپزخانه استیل البرز را برای منزل خود خریداری کنند و از آن برای کار های آشپزخانه خود استفاده کنند.

وب سایت معتبر ویکی پدیا درباره سینک های گفته است که:

ظرف‌شویی یا سینک لگنی است که معمولاً در آشپزخانه کار گذاشته می‌شود و ظرف‌ها و مواد غذایی را در آن می‌شویند. لگن ظرفشویی از موادی مانند فولاد ضدزنگ، فلزهای لعاب‌داده، کامپوزیت، فایبرگلاس، سرامیک و آلیاژهای مسی ساخته می‌شود.

 

استیل البرز؛ برند معتبر ایرانی

استیل البرز یکی از شناخته شده ترین برند های لوازم آشپزخانه است که به واسطه تبلیغات گسترده ای که در سطح ایران داشت و در تلویزیون دیده شد، بسیار معروف شد. سینک ظرفشویی استیل البرز یکی از بهترین محصولات این کارخانه است که خواستاران زیادی دارد و معمولا با کیفیت بسیار بالا تولید می شود. سال هاست که استیل البرز در عرصه تولید تجهیزات و لوازم آشپزخانه؛ فعال است و به تولیدات با کیفیت خود ادامه می دهد.

 

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز

امروزه در تمام نقاط جهان، یکی از مهم ترین معیار های خرید در بین مردم، قیمت مناسب محصولی است که قصد خرید آن را داریم. در خرید سینک ظرفشویی استیل البرز هم به همین شکل است و مناسب بودن قیمت سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید، اهمیت بالایی دارد. شما می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن، سینک ظرفشویی استیل البرز را در وب سایت سیلور یراق خریداری کنید. شما می توانید سینک های ظرفشویی سفید را هم در سینک سیلور یراق تهیه نمایید.

 

انواع سینک ظرفشویی استیل البرز

یکی از مهم ترین نکات تاثیر گذار بر کیفیت سینک های ظرفشویی استیل البرز، نوع و طراحی سینک هاست. جدا از انواع مختلف و رایج سینک های ظرفشویی مثل سینک های توکار، سینک های روکار یا سینک های زیرکار و از نظر تعداد لگن سینک ظرفشویی تک لگن یا سینک های دو لگن، سینک های آشپزخانه استیل البرز در طرح های خاصی تولید و ساخته می شوند که بسیار زیبا هستند و آشپزخانه شما را به شدت شیک می کنند. در ادامه به برخی از انواع مختلف طرح سینک ظرفشویی و ویژگی های آنها اشاره خواهیم کرد.

 

سینک روستایی:

سینک های روستایی استیل البرز یکی از انواع سینک می باشد که افراد زیادی آن را می پسندند. این سینک ها، از جمله سینک های تک لنگه بزرگی هستند که تفاوت اصلی آنها در قسمت جلوی آنها می باشد. از آنجایی که این سینک ها کمتر عقب نشسته اند، افرادی که کوتاه قد هستند نیز می توانند به راحتی از این سینک ها استفاده کنند. بسیاری از افرادی که می خواهند سینک ها روستایی انتخاب کنند باید بدانند که سینک ها روستایی در انواع سینک چینی، سینک سرامیکی و سینک سنگی موجود می باشد که رنگ های آنها هم متنوع است.

 

سینک گوشه گرد:

بسیاری از افرادی که خانه دار هستند در بین انواع سینک آشپزخانه، سینک های گرد را بیشتر دوست دارند؛ به این دلیل که تمیز کردن آن بسیار آسان تر است. البته باید توجه داشته باشید که اگر سبک آشپزخانه شما براق است این نوع سینک ها برای شما مناسب نمی باشد.

 

سینک با صفحه زه کش توکار:

بسیاری از خانم هایی که ظرف های زیادی برای شستشو دارد در بین انواع سینک آشپزخانه این گزینه را انتخاب می کنند. یکی از مزایایی که این سینک دارد این است که شما می توانید از سینک میوه شور برای سبزیجات و میوه های های خود را بعد از شستشو درون آن قرار دهید و آنها به راحتی بدون اینکه به آنها آب بخورد خشک شوند.

بیشتر کسانی که از این نوع سینک برای آشپزخانه در آشپزخانه خود استفاده می کنند باید بدانند که فضای زیادی از آشپزخانه را باید به این سینک اختصاص دهند چرا که سینک های زه کش توکار کمی عریض تر از انواع دیگر سینک ها می باشند. شما در سایت سیلور یراق می توانید از سینک های گرانیتی گرانیکو و همچنین از سینک های بدون سینی هم بهره مند شوید.

 

انواع سینک های استیل البرز از نظر نوع نصب سینک

  1. 1: سینک های ظرفشویی روکار
  2. 2: سینک های ظرفشویی توکار
  3. 3: سینک های ظرفشویی زیرکار یا زیر کابینت

 

لیست قیمت استیل البرز

شما می توانید در سایت فروش آنلاین سینک ظرفشویی سیلور یراق به سادگی لیست قیمت تمامی محصولات این شرکت را بدست آورده و همچنین می توانید از محصولات آن استفاده کنید و به سادگی از سایت سیلور یراق سفارش دهید.

 

شما می توانید دیگر برند های سینک ظرفشویی را در سایت سیلور یراق مشاهده نمایید و از آن ها استفاده کنید. برند هایی از جمله:

  1. اخوان
  2. الماس
  3. استیل البرز
  4. آروما
  5. بیمکث
  6. لتو
  7.  داتیس
  8. کن

 

خرید سینک ظرفشویی استیل البرز

اگر قصد خرید یک سینک ظرفشویی استیل البرز را دارید و می خواهید یک سینک خوب و باکیفیت و همچنین زیبا را بخرید، می توانید خرید خود را در سیلور یراق؛ سایت خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه انجام دهید و سینک ظرفشویی استیل البرز مورد نظر خود را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

برگرفته از مطلب سینک ظرفشویی استیل البرز : silveryaragh.com/kitchen-sink-estil-alborz

 

منبع

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

 

سینک گرانیتی,سینک ظرفشویی گرانیتی,خرید سینک گرانیتی

بهترین مارک سینک گرانیتی کدام است؟!

توجه به دکوراسیون آشپزخانه که به عنوان قلب خانه شناخته میشود،همانند دکور پذیرایی مهم و ارزشمند است و باید برای داشتن محیط آشپزخانه شیک و جذاب دقت زیادی داشته باشیم. خرید سینک ظرفشویی می تواند فضای آشپزخانه شما را متفاوت و مدرن جلوه دهد. امروزه انواع سینک ظرفشویی با مدل و جنس های مختلفی در بازار وجود دارد و سینگ گرانیتی یکی از آنها می باشد. ما در ادامه این مطلب می خواهیم توضیحاتی در رابطه با سینک های گرانتی بدهیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید بهترین مارک سینک گرانیتی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

اگر قصد مشاهده قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی را دارید می توانید هم اکنون برای خرید سینک گرانیتی از سیلوریراق اقدام کنید و با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده انواع برند های سینک آشپزخانه گرانیتی همچون اخوان را سفارش دهید.

 

آشنایی کامل با سینک های ظرفشویی از جنس گرانیت

سینک گرانیتی؛ بیشتر از سنگ گرانیت تشکیل شده است و درصد کمی از رزین و آکریلیک تشکیل شده است. این محصولات کمی متفاوت تر هستند و ظاهری مدرن و زیبا با رنگ های متنوعی دارند. این سینکها وزن بالایی دارند و این می تواند جزء یکی از عیب های آن به حساب آید. از دیگر عیبوب آن می توان به این موضوع اشاره کرد که ظروف شیشه ای و چینی در هنگام برخورد با آن ممکن است دچار شکستگی شوند. این سینک ها دارای خواص آنتی باکتریال هستند و به راحتی تمیز می شوند. که این مورد هم می تواند از مزایای مهم سینک ظرفشویی گرانیتی باشد. اما خب ممکن است در ایران این مدل زیاد مورد استفاده قرار نگیرد اما در خارج از آن به خوبی استقبال شده است.

 

سینک ظرفشویی گرانیتی ایرانی بهتره یا خارجی؟!

بسیاری از افرادی که قصد دارند نسبت به خرید سینک گرانیتی اقدام کنند، این سوال برایشان پیش می آید که آیا سینک گرانیتی ایرانی بخریم یا خارجی؟ در این قسمت می خواهیم درمورد سینک های ظرفشویی گرانیتی ایرانی و خارجی صحبت کنیم و مزایا و معایب آنها را با یکدیگر بررسی کنیم، تا شما بتوانید با دید بازتری محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 

بهترین مارک سینک گرانیتی خارجی

در سال های گذشته که استفاده از سینک های آشپزخانه گرانیتی در میان مردم رایج نبود، سینک های گرانیتی از کشورهایی همچون ایتالیا، چین و ترکیه بیشتر در بازار موجود بودند. البته سینک های ایتالیایی را بیشتر برند معروف ایرانی بیمکث وارد بازار ایران می کرد و با نام سینک گرانیتی بیمکث به بازار عرضه می کرد. البته تعداد مدل های این برند بسیار محدود است و اکثرا سینک گرانیتی مشکی، سفید و طوسی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

همانند بیمکث، برند اخوان نیز اقدام به فروش سینک گرانیتی خارجی در میان محصولات خود کرده است. سینک ظرفشویی گرانیتی اخوان، یکی از پرفروش ترین سینک ها در میان برندهای خارجی موجود در بازار میباشد.

 

سینک گرانیتی اخوان سیلوریراق: آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های یک خانه است که بیشتر وقت افراد خانه دار، در آن میگذرد. از آشپزی، تا استفاده از دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی، همه در آشپزخانه انجام می گیرند و به همین خاطر است که به آشپزخانه، قلب تپنده منزل می گویند. اما یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه که هم کاربرد بسیار زیادی دارد و هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر زیادی دارد، سینک ظرفشویی است.

مهم ترین ایراد سینک های گرانیتی خارجی!

 

قیمت بالای سینک های گرانیتی خارجی بزرگ ترین عیب آنها می باشد. با توجه به اینکه در داخل ایران مواد اولیه تولید سینک های ظرفشویی گرانیتی به راحتی تولید میشود. از آنجایی که مقداری از مواد تشکیل دهنده سینک های گرانیتی از معادن کشور بدست می آید و مقدار دیگر آن نیز در پتروشیمی های کشور در دسترس می باشد به همین علت قیمت تمام شده این نوع محصولات در داخل کشور پایین تر از سینک های خارجی است.

 

سینک ظرفشویی گرانیتی

 

سینک ظرفشویی گرانیتی ایرانی:

• بالا رفتن روزانه قیمت ارز در کشور

• وجود مواد اولیه باکیفیت در کشور

• کیفیت خوب برندهای ایرانی سینک گرانیتی

• ارائه گارانتی و خدمات برندهای ایرانی

• متنوع بودن مدل های داخلی

• قیمت سینک گرانیتی ارزان ایرانی

 

بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی

فونیکس، SMT و گرانیکو سه تا از بهترین برندها را در تولید انواع سینک گرانتی هستند. اگر فروشگاه های زیادی را زیرپا گذاشته باشید، احتمالا مدل های مختلفی از این محصول را مشاهده کرده اید. سینک های گرانیتی در کنار ظاهر بسیار شیک و مدرنی که دارند، با داشتن عمر طولانی و مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف توانسته است در فروش برخی سینک های استیل، سبقت بگیرد و تبدیل به یکی از محصولات پرفروش در بازار شود.

 

به لطف همت و تلاش متخصصات داخلی، سینک ظرف شویی گرانیتی ایرانی توانسته با برترین محصولات خارجی رقابت کند و پیروز این میدان شود. برندهای مختلفی در کشور وجود دارند که در زمینه تولید انواع مختلف سینک گرانیتی فعالیت دارند و محصولاتی با کیفیت و زیبا به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند. 

 

سینک گرانیتی فونیکس (PHOENIX)

فونیکس؛ یک برند ایرانی و بسیار محبوب و باکیفیت است همچنین برندی پیشرو و حرفه ای در زمینه تولید انواع سینک های گرانیتی محسوب میشود. سینک گرانیتی PHOENIX، در کنار طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد؛ محصولی باکیفیت ارائه می دهد و به همین دلیل رتبه اول در میان انواع سینک گرانیتی ایرانی دارد. این سینک های زیبا با داشتن مزیت های بیشمار توانسته یک رقیب جدی برای محصولات مشابه خارجی باشد و همچنین توانسته است نیازهای خریداران خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

 

سینک گرانیتی گرانیکو(GRANIKO)

سینک گرانیتی گرانیکو سیلوریراق؛ یکی از برندهای معروف ایرانی است که با داشتن تجربه فراوان در عرصه تولید انواع لوازم آشپزخانه، توانسته جایگاه خود را در میان محصولات داخلی پررنگ کند و به برندی محبوب در بازار تبدیل شود. سینک آشپزخانه گرانیتی گرانیکو، محصول زیبا و شیکی است و یک انتخاب مناسب برای زندگی مدرن امروزی می باشد. این برند با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و با دانش نسبت به تولید یک محصول باکیفیت و مرغوب اقدام کرده است.

 

سینک گرانیتی بیمکث (BIMAX)

بیمکث؛ یکی از پرفروش ترین و معروف ترین شرکت های تولید می باشد که با داشتن سالها تجربه در زمینه تولید مدل های مختلف سینک ظرفشویی توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند. سینک گرانیتی بیمکث، یک محصول زیبا و جذاب می باشد که با داشتن طراحی خاص توانسته علاوه بر ظاهر مناسب، کیفیت و دوام بالایی را ارائه دهد.

 

خرید سینک گرانیتی

 

خرید بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی با قیمت مناسب

سینک های گرانیتی معمولا مزایایی دارند که در لیست افرادی قرار می گیرند که قصد خرید سینک آشپزخانه گرانیتی دارند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به این محصولات علاقه دارند و در جست و جوی بهترین سینک گرانیتی برای خرید هستید، بهتر است تا یکسری نکاتی را مد نظر قرار دهید؛ زیرا با توجه به فاکتورهای زیر می توانید بهترین نتیجه را از خرید این مدل از سینک ها دریافت کنید.

 

1- مقاومت بالا در برابر لکه، تغییر رنگ، خراش و رنده رنده شدن از مهم ترین ویژگی های مهم یک سینک گرانیتی است. اگر قرار است سینک شما استحکام بالایی داشته باشد، باید بسیار سخت و بدون منفذ خالی باشد.

 

2- تعمیرو نگهداری چنین محصولاتی باید آسان و راحت باشد. اینکه سینک شما سالم، تمیز و بهداشتی باشد اهمیت زیادی دارد. سنکی که نگهداری و تعمیر آن آسان باشد، بسیار راحت تر بهداشتی و سالم باقی می ماند.

 

3- ظاهر و زیبایی از نکات مورد توجه است. سینک شما باید شکیل و زیبا باشد تا با دکوراسیون و طراحی آشپزخانه متناسب باشد. یکی از دلایلی که بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی را انتخاب می کنید، به طور حتم زیبایی و سازگاری آن با فضای آشپزخانه می باشد.

 

4- ترکیب ساخت سینک های گرانیتی را در نظر داشته باشید. این جمله نشانگر این است که شما به دنبال سینکی هستید که دارای مقاومت بالایی باشد. در هنگام خرید آنلاین سینک گرانیتی سعی کنید به دنبال سینکی باشید که از سخت ترین و بهترین غبار گرانیت ساخته شده باشد.

 

فروش بهترین مارک سینک ظرفشویی گرانیتی در فروشگاه سیلور یراق

مسلما قوی ترین و اصلی ترین دلیل شما برای خرید سینک گرانیتی ایرانی و خارجی، کیفیت بالای این محصول و اطمینان از دوام بالای آن است. البته در کنار کیفیت مناسب، زیبایی و جذابیت محصولات ایرانی نیز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در تصمیم گیری شما محسوب میشود. که با توجه به هزینه ای که قرار است شما برای سفارش محصول مورد نظر خود صرف کنید، یک موضوع کاملا بدیهی است و حق طبیعی شما به حساب می آید.

 

فروشگاه اینترنتی سیلوریراق، یکی از معتبرترین مراکز فروش لوازم خانه و آشپزخانه است؛ که با ارائه متنوع ترین و باکیفیت ترین سینک آشپزخانه گرانیتی توانسته است، رضایت کاربران خود را با سلایق متفاوت بدست آورد. قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی، در عین حال که از جنس مرغوبی ساخته میشود از طراحی و رنگ بندی مدرنی برخوردار است و اگر شما هم به دنبال خرید بهترین مارک سینک ظرفشویی گرانیتی هستید؛ بهترین گزینه مراجعه به سایت سیلور یراق و خرید اینترنتی سینک گرانیتی ارزان می باشد.

 

منبع

 

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

ابعاد سینک توکار (اندازه استاندارد سینک ظرفشویی توکار)

در بازار لوازم خانه و آشپزخانه ابعاد و اندازه های مختلفی برای سینک ظرفشویی وجود دارد. در سال های گذشته سینک با عرض 50 سانتی متر تولید می شد و صفحه روی کابینت هم 50 متر بود. اما نسل جدید سینک های ظرفشویی با عرض 60 تولید میشوند و صفحه های کابینت هم با همین عرض تولید میشوند. تنوع تولید سینک ها در مقایسه با گذشته خیلی بیشتر شده، هم در مدل ها و هم در ابعاد تجهیزات جانبی کنار سینک هم به مرور افزایش پیدا کرد. در واقع یکی از مهم ترین موارد در انتخاب و خرید سینک ظرفشویی ابعاد آن می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی در رابطه با ابعاد استاندارد سینک ظرفشویی توکار و روکار در اختیارتان قرار دهیم تا با توجه به فضای آشپزخانه خود بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

مقایسه ابعاد سینک توکار و روکار

سینک های روکار همانطور که از نام آنها مشخص می باشد، به سینک هایی گفته میشود که بر روی کابینت قرار می گیرند و به شکل مستطیل هستند و با عرض 60 ساخته میشوند. این مدل از سینک ها کارایی بیشتری در مقابل سینک های توکار دارند؛ اما از لحاظ طولی در ابعاد ۸۰ سانتیمتر – ۱۰۰ سانتیمتر – ۱۲۰ سانتیمتر و ۱۵۰ سانتیمتر تولید می شود.

انتخاب اندازه در سینک ظرفشویی بسته به فضای موجود در کابینت آشپزخانه و سلیقه مشتری متفاوت است. بیشترین انداز ای که در خرید سینک مورد توجه مشتریان قرار می گیرد، سینک با عرض 120 است. بر اساس تجربه ی برخی از متخصصان در این زمینه اکثر مشتریان این اندازه را دوست دارند. زیرا هم سینی مناسبی برای گذاشتن ظرف های شسته شده در اختیار دارند و هم اینکه دو لگن برای شستشو دارند. پس برای طراحی سینک ظرفشویی باید از اندازه های تولید شده استفاده کرد. سینک ها در هر مدلی معمولا هم لگن چپ و هم لگن راست دارند که نسبت به فضای آشپزخانه می توان از آنها استفاده کرد.

اندازه استاندارد سینک ظرفشویی توکار چقدر است؟

سینک های توکار، سینک هایی هستند که با اشکال غیرهندسی مانند لوبیایی شکل تولید میشوند و برای نصب آن نیاز است که صفحات کابینت نیز به آن شکل بریده شود و قالب آن سینک روی صفحه در می آید. این مدل از سینک از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار می باشد و به همین دلیل صفحه قطع نمیشود و شکل زیبایی را به کابینت آشپزخانه میدهد. اما این مدل در مقایسه با سینک های روکار از کارایی کمتری برخوردار می باشد. زیرا همیشه دور سینک روی صفحه، به خاطر لبه ای که سینک دارد آب جمع میشود و باعث کاهش عمر مفید صفحه میشود.

ابعاد این مدل از سینک های ظرفشویی بین 100-120 سانتی متر است؛ البته چند سانتی متری کوچیکتر هستند اما در طراحی باید همان اندازه مشخص شده در نظر گرفت.

به خاطر اینکه از کابینت سینک ظرفشویی معمولا به جای سطل زباله و یا آب شیرین کن استفاده میشود و معمولا ظرفی درون آن گذاشته نمیشود، تقریبا به عنوان کابینت دیده نمی شود. پیشنهاد میشود در طراحی کابینت به جای استفاده از عدد 120 از 90 استفاده کنید. زیرا تنها کافی است لگن سینک درون کابینت قرار بگیرد و سینی سینک روی کابینت کنار قرار بگیرد؛ با این کار می توان 30 سانتی متر به فضای مفید کابینت ها اضافه کرد.

ابعاد سینک ظرفشویی تک لگنه و دولگنه

زمانی که قصد دارید آشپزخانه خود را بسازید و یا حتی آن را تعمیر کنید، باید لوازم مهمی مانند سینک ظرفشویی را در نظر داشته باشید. این وسیله از ارکان اصلی آشپزخانه محسوب میشود. اگر سینک مناسبی در آشپزخانه و یا مطبخ شما وجود نداشته باشد کارتان با مشکل مواجه میشود و در بسیاری از موارد نیز ممکن است به دردسر بیفتید.

سینک ظرفشویی تک لگنه و دو لگنه از وسایل ضروری آشپزخانه است. این وسیله کاربردی ابعاد و مدل های مختلفی دارد و با توجه به فضایی که در دسترس دارید می توانید بهترین مدل موجود را انتخاب و خریداری کنید. در خرید این وسیله باید به برخی از نکات توجه کنید تا بتوانید محصول بهتری را تهیه کنید.

یکی از موارد مهمی که در راهنمی خرید سینک ظرفشویی مورد توجه قرار می گیرد ابعاد سینک می باشد. سینک ها ابعاد و سایزهای مختلفی دارند. تفاوتی ندارید که آیا سینک ظرفشویی شما تولید داخل است یا یک محصول وارداتی است؛ تمامی مدل ها باید از یک اندازه استاندارد پیروی کنند. در هنگام خرید سینک باید از پیش به ابعاد محلی که برای نصب آن در نظر گرفته اید توجه کنید و مطابق با این اندازه خرید خود را انجام دهید.

در حالت کلی یک سینک دو لگنه استاندارد که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد در نوع روکار با طول 120 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر می باشد و در نوع توکار با طول 116 تا 120 سانتی متر است.

خرید سینک ظرفشویی توکار با ابعاد استاندارد در فروشگاه سیلوریراق

سینک ظرفشویی یکی از کاربردی ترین محصولات در آشپزخانه ها می باشد و در دسته بندی های متفاوتی در بازار موجود است. از انواع سینک های اخوان و یا سایر برندهای مختلف می توان به سینک توکار، روکار و سینک زیر کورینی در جنس های استیل، رزین و گرانیتی اشاره کرد. همانطور که در قسمت های بالاتر به آن اشاره کردیم ابعاد استاندارد سینک ظرفشویی توکار، از مهم ترین موارد در هنگام خرید اینترنتی سینک توکار می باشد؛ این موضوع شاید دغدغه بسیاری از مشتریان باشد که بتوانند محصولی را با ابعاد و اندازه مشخص و همچنین با کیفیت بالایی سفارش دهند.

سایت سیلور یراق که جزو یکی از معتبرترین و بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه می باشد، توانسته است با ارائه باکیفیت ترین محصولات رضایت مشتریان خود را بدست آورد و این اطمینان را به آنها می دهد که محصول خود را با همان مشخصات و اطلاعات ارائه شده می توانند خریداری کنند و هیچ نگرانی بابت خرید خود نداشته باشند. هم اکنون برای خرید سینک ظرفشویی روکار و سینک ظرفشویی توکار از سیلوریراق می توانید اقدام کنید.

 

منبع

ابعاد سینک توکار (اندازه استاندارد سینک ظرفشویی توکار)

در بازار لوازم خانه و آشپزخانه ابعاد و اندازه های مختلفی برای سینک ظرفشویی وجود دارد. در سال های گذشته سینک با عرض 50 سانتی متر تولید می شد و صفحه روی کابینت هم 50 متر بود. اما نسل جدید سینک های ظرفشویی با عرض 60 تولید میشوند و صفحه های کابینت هم با همین عرض تولید میشوند. تنوع تولید سینک ها در مقایسه با گذشته خیلی بیشتر شده، هم در مدل ها و هم در ابعاد تجهیزات جانبی کنار سینک هم به مرور افزایش پیدا کرد. در واقع یکی از مهم ترین موارد در انتخاب و خرید سینک ظرفشویی ابعاد آن می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی در رابطه با ابعاد استاندارد سینک ظرفشویی توکار و روکار در اختیارتان قرار دهیم تا با توجه به فضای آشپزخانه خود بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

مقایسه ابعاد سینک توکار و روکار

سینک های روکار همانطور که از نام آنها مشخص می باشد، به سینک هایی گفته میشود که بر روی کابینت قرار می گیرند و به شکل مستطیل هستند و با عرض 60 ساخته میشوند. این مدل از سینک ها کارایی بیشتری در مقابل سینک های توکار دارند؛ اما از لحاظ طولی در ابعاد ۸۰ سانتیمتر – ۱۰۰ سانتیمتر – ۱۲۰ سانتیمتر و ۱۵۰ سانتیمتر تولید می شود.

انتخاب اندازه در سینک ظرفشویی بسته به فضای موجود در کابینت آشپزخانه و سلیقه مشتری متفاوت است. بیشترین انداز ای که در خرید سینک مورد توجه مشتریان قرار می گیرد، سینک با عرض 120 است. بر اساس تجربه ی برخی از متخصصان در این زمینه اکثر مشتریان این اندازه را دوست دارند. زیرا هم سینی مناسبی برای گذاشتن ظرف های شسته شده در اختیار دارند و هم اینکه دو لگن برای شستشو دارند. پس برای طراحی سینک ظرفشویی باید از اندازه های تولید شده استفاده کرد. سینک ها در هر مدلی معمولا هم لگن چپ و هم لگن راست دارند که نسبت به فضای آشپزخانه می توان از آنها استفاده کرد.

اندازه استاندارد سینک ظرفشویی توکار چقدر است؟

سینک های توکار، سینک هایی هستند که با اشکال غیرهندسی مانند لوبیایی شکل تولید میشوند و برای نصب آن نیاز است که صفحات کابینت نیز به آن شکل بریده شود و قالب آن سینک روی صفحه در می آید. این مدل از سینک از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار می باشد و به همین دلیل صفحه قطع نمیشود و شکل زیبایی را به کابینت آشپزخانه میدهد. اما این مدل در مقایسه با سینک های روکار از کارایی کمتری برخوردار می باشد. زیرا همیشه دور سینک روی صفحه، به خاطر لبه ای که سینک دارد آب جمع میشود و باعث کاهش عمر مفید صفحه میشود.

ابعاد این مدل از سینک های ظرفشویی بین 100-120 سانتی متر است؛ البته چند سانتی متری کوچیکتر هستند اما در طراحی باید همان اندازه مشخص شده در نظر گرفت.

به خاطر اینکه از کابینت سینک ظرفشویی معمولا به جای سطل زباله و یا آب شیرین کن استفاده میشود و معمولا ظرفی درون آن گذاشته نمیشود، تقریبا به عنوان کابینت دیده نمی شود. پیشنهاد میشود در طراحی کابینت به جای استفاده از عدد 120 از 90 استفاده کنید. زیرا تنها کافی است لگن سینک درون کابینت قرار بگیرد و سینی سینک روی کابینت کنار قرار بگیرد؛ با این کار می توان 30 سانتی متر به فضای مفید کابینت ها اضافه کرد.

ابعاد سینک ظرفشویی تک لگنه و دولگنه

زمانی که قصد دارید آشپزخانه خود را بسازید و یا حتی آن را تعمیر کنید، باید لوازم مهمی مانند سینک ظرفشویی را در نظر داشته باشید. این وسیله از ارکان اصلی آشپزخانه محسوب میشود. اگر سینک مناسبی در آشپزخانه و یا مطبخ شما وجود نداشته باشد کارتان با مشکل مواجه میشود و در بسیاری از موارد نیز ممکن است به دردسر بیفتید.

سینک ظرفشویی تک لگنه و دو لگنه از وسایل ضروری آشپزخانه است. این وسیله کاربردی ابعاد و مدل های مختلفی دارد و با توجه به فضایی که در دسترس دارید می توانید بهترین مدل موجود را انتخاب و خریداری کنید. در خرید این وسیله باید به برخی از نکات توجه کنید تا بتوانید محصول بهتری را تهیه کنید.

یکی از موارد مهمی که در راهنمی خرید سینک ظرفشویی مورد توجه قرار می گیرد ابعاد سینک می باشد. سینک ها ابعاد و سایزهای مختلفی دارند. تفاوتی ندارید که آیا سینک ظرفشویی شما تولید داخل است یا یک محصول وارداتی است؛ تمامی مدل ها باید از یک اندازه استاندارد پیروی کنند. در هنگام خرید سینک باید از پیش به ابعاد محلی که برای نصب آن در نظر گرفته اید توجه کنید و مطابق با این اندازه خرید خود را انجام دهید.

در حالت کلی یک سینک دو لگنه استاندارد که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد در نوع روکار با طول 120 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر می باشد و در نوع توکار با طول 116 تا 120 سانتی متر است.

خرید سینک ظرفشویی توکار با ابعاد استاندارد در فروشگاه سیلوریراق

سینک ظرفشویی یکی از کاربردی ترین محصولات در آشپزخانه ها می باشد و در دسته بندی های متفاوتی در بازار موجود است. از انواع سینک های اخوان و یا سایر برندهای مختلف می توان به سینک توکار، روکار و سینک زیر کورینی در جنس های استیل، رزین و گرانیتی اشاره کرد. همانطور که در قسمت های بالاتر به آن اشاره کردیم ابعاد استاندارد سینک ظرفشویی توکار، از مهم ترین موارد در هنگام خرید اینترنتی سینک توکار می باشد؛ این موضوع شاید دغدغه بسیاری از مشتریان باشد که بتوانند محصولی را با ابعاد و اندازه مشخص و همچنین با کیفیت بالایی سفارش دهند.

سایت سیلور یراق که جزو یکی از معتبرترین و بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه می باشد، توانسته است با ارائه باکیفیت ترین محصولات رضایت مشتریان خود را بدست آورد و این اطمینان را به آنها می دهد که محصول خود را با همان مشخصات و اطلاعات ارائه شده می توانند خریداری کنند و هیچ نگرانی بابت خرید خود نداشته باشند. هم اکنون برای خرید سینک ظرفشویی روکار و سینک ظرفشویی توکار از سیلوریراق می توانید اقدام کنید.

 

منبع

 

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک سینک ظرفشویی چیست؟

سینک ظرفشویی، یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات در هر آشپزخانه می باشد که هم در ظاهر و جلوه بخشی به ظاهر آشپزخانه و هم در راحتی و آسایش افراد منزل نقش مهمی دارد. امروزه با افزایش مدل ها و تنوع برندهای ایرانی، انتخاب بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی، دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها می باشد. اگر برای خرید سینک آشپزخانه، سری به فروشگاه ها بزنید احتمالا با برندها و مدل های مختلفی روبه رو میشوید؛ که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند و این موضوع به طور معمول انتخاب را برایتان کمی دشوار خواهد کرد.

شما می توانید با شناخت بهتر و دقیق تر برندها و یا توجه به بودجه ای که برای خرید بهترین برند سینک ظرفشویی در نظر دارید و سبک و مدلی را که مد نظرتان است، انتخاب هوشمندانه تری را تجربه کنید. امروزه سینک های زیادی با برندهای مختلف و کیفیت های متفاوت در بازار وجود دارند که در طرح ها و ویژگی های مختلف به مشتریان عرضه میشوند. کیفیت خوب، قیمت مناسب و مرغوبیت سینک های ایرانی در سل های اخیر موجب شده تا همه افراد با هر سلیقه و هر بودجه ای استفاه از سینک های ایرانی را جز اولویت های خود قرار دهند.

اگر قصد سفارش بهترین سینک آشپزخانه را دارید؛ می توانید برای خرید سینک ظرفشویی از سایت سیلوریراق https://silveryaragh.com/، بزرگترین مرکز فروش سینک ظرفشویی ارزان قیمت، اقدام کنید.

فاکتورهای مهمی که باید در هنگام خرید سینک ظرفشویی بدانید!

برای خرید بهترین مارک های سینک ظرفشویی ، لازم است تا مطابق با نیاز، سبک و مدلی که مد نظرتان است؛ مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. توجه داشته باشید که عمق لگن ظرفشویی، ضخامت و نوع ورقی که برای ساخت این وسایل استفاده میشود، متفاوت است. هر چقدر عمق و ضخامت سینک آشپزخانه بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر است و در برابر برخی از عوامل کمتر با مشکل مواجه میشود. توجه داشته باشید که شیب لگن اهمیت زیادی در راحتی استفاده شما دارد و از جمع شدن آب داخل سینک جلوگیری می کند و از همین جهت بهتر است که در هنگام خرید به سراغ مدل هایی بروید که شیب مناسبی دارند.

سینک های ظرف شویی، از لحاظ شکلی نیز تنوع زیادی دارد؛ برای مثال نمونه های تک لگن مستطیل شکل و بزرگ، دو لگنه کاسه ای یا چهارگوش با اندازه های برابر، دو لگنه کاسه ای یکی بزرگ و دیگر کوچک به همراه محفظه زباله و مدل های سه لگنه که یک لگن کوچک در وسط و دولگن بزرگ در اطراف دارد، در این مدل لگن کوچک وسطی حاوی محفظه زباله و تخته برش مواد غذایی است. البته شما باید برای انتخاب مدل های مختلف فضای کانتر آشپزخانه خود را نیز در نظر داشته باشید.

نکته دیگری که باید در انتخاب مناسب ترین سینک آشپزخانه مد نظر داشته باشید، مربوط به اندازه و فرم سینک استکه باید با توجه به فضا و کابینتی که در آشپزخانه دارید انتخاب شود. در ادامه به مهم ترین خصوصیات سینک ها اشاره می کنیم.

1.    مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش

از اصلی ترین مزیت های سینک های باکیفیت این است که مقاومت خوبی در برابر خش دارند. اگر تجربه استفاده از سینک های نامرغوب را داشته باشید، احتمالا بزرگ ترین مشکلی که پس از مدتی استفاده با آن رو به رو خواهید شد، نمایان شدن خط و خش های زیاد بر روی سینک و ظاهر نامناسب آن می باشد. یک سینک مرغوب، کیفیت بالا و مقاومت زیادی در برای خش خوردگی دارد و همین مورد باعث میشود تا در گروه برترین سینک های ظرف شویی قرار بگیرد.

2.    مقاوم بودن نسبت به گرما و سرما

سینک های درجه یک و مرغوب در برابر تغیرات دما بسیار مستحکم هستند. ریختن آب جوش حاصل از پخت و پز در داخل سینک و یا تغییرات مدام دما، آسیبی به آن نمی رساند. این موضوع یکی از ویژگی های خیلی خوب سینک های ایرانی باکیفیت است که به شما این اجازه را می دهد تا در هر سمت که بخواهید بدون توجه به تفاوت دما کار مورد نظر خود را انجام دهید. مقاوم بودن سینک نسبت به دما این امکان را به شما می دهد تا در یک سمت سینک قابلمه ی داغ را با خیالی آسوده قرار دهید و در سمت دیگر آن میوه ها را بشویید.

3.    عدم تغییر رنگ با گذشت زمان

مزیت مهم دیگر سینکهای ایرانی این است که بر اثر درجه حرارت بسیار بالا و یا پایین تغییر رنگ نمی دهد و یا با ریختن مواد رنگی و چربی غذا لکه های بر روی سینک باقی نمی ماند و از این همین رو شما می توانید تا مدت ها بدون هیچ نگرانی از ظاهر یکدست و رنگ ثابت این سینک ها در آشپزخانه خود لذت ببرید.

4.    پاک کنندگی راحت لکه ها

یکی دیگر از مهم ترین دغدغه های بسیاری از بانوان در آشپزخانه این است که از وجود لکه های باقی مانده بر روی سینک احساس ناخوشایندی دارند و در بسیاری از موارد پاک کردن این لکه ها کار چندان راحتی نیست؛ اما در صورت خرید سینک های باکیفیت دیگر لازم نیست تا نگران این موضوع باشید. شما می توانید با یک شستن ساده از شر همه لکه های روی سینک خلاص شوید.

معروف ترین برندهای سینک های ظرفشویی ایرانی در بازار اخوان و استیل البرز می باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های برترین برندهای سینک ظرفشویی آشنا شوید.

سینک ظرفشویی اخوان

در لیست محبوب ترین و بهترین سینک ظرف شویی موجود در بازار می توان به یک برند کاملا ایرانی اخوان اشاره کرد. شرکت اخوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سینک ظرفشویی در ایران میباشد که با داشتن چندین مدل سینک مختلف تنوع زیادی در میان محصولات خارجی و ایرانی دارد و یکی از رقبای بزرگ محصولات خارجی در بازار داخلی به حساب می آید که تقریبا نیم قرن در زمینه فروش انواع سینک و محصولات آشپزخانه تجربه دارد.

بهترین مارک سینک ظرفشویی اخوان، تنوع بالایی در ظاهر دارند و از این جهت با هر نوع سبک و دکوراسیون هماهنگ هستید. کیفیت بالا و مرغوبیت در جنس این سینک ها موجب شده است تا به عنوان یکی از معروف ترین برندهای ایرانی شناخته شود و مشتریان نیز از مرغوبیت این کالا رضایت بالایی دارند. گارانتی محصولات ارائه شده و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش، از بهترین مزیت های برند اخوان برای مشتریان می باشد که به انها این اطمینان را می دهد که تا سال ها می توانند با خیالی آسوده از سینک ظرفشویی اخوان، به عنوان بهترین سینک ظرفشویی سیلوریراق استفاده کنند.

مزایای سینک های اخوان:

  • تنوع در طراحی محصولات
  • برندی کاملا ایرانی
  • 10 سال گارانتی و ضمانت پس از فروش
  • کیفیت و مرغوبیت بالای محصول
  • قیمت مناسب

سینک ظرفشویی استیل البرز

یکی دیگر از معتبرترین برندهای سینک ظرفشویی، استیل البرز می باشد. شرکت استیل البرز برای ساخت سینک های ظرفشویی، از ورق فولاد وارداتی استفاده می کند. کلیه روال ساخت و تهیه سینک ها در شرکت البرز به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام میشود و از همین جهت محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. بهترین خماتی که شرکت استیل البرز به مشتریان خود ارائه می دهد، گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال است.

یکی از برترین مزیت بهترین مارک های سینک ظرفشویی استیل، این است که مدل های مختلفی سینک در ابعاد و مدل های مختلف تولید می کند. تنوع زیاد سینک های البرز، انتخاب را برای مشتریان مختلف با سلایق متفاوت راحت تر کرده است. برای ساخت اکثر سینک های استیل البرز، از ورق های استیل ضد زنگ وارداتی از کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده میشود که کیفیت بالایی دارند. تمامی سینک های برند استیل البرز دارای سیفون و تخته برش رایگان هستند و برای نصب آنها از بست های فلزی ایتالیایی استفاده میشوند که مقاومت بالایی دارند.

مزیت های سینک های ظرفشویی البرز شامل:

  • تنوع در طراحی محصولات
  • ضد زنگ بودن
  • مقاومت و دوام بالا
  • استفاده از ورق های استیل وارداتی
  • دارای نوار آب بندی در سینک های توکار
  • دارای نشان استاندارد

 قیمت و خرید بهترین برندهای سینک ظرفشویی در فروشگاه اینترنتی سیلور یراق

قیمت سینک ظرفشویی: آشپزخانه در بسیاری از فرهنگ های مختلف در کشور های سراسر جهان، یکی از مهم ترین بخش های خانه شمرده می شود. حتی در بعضی از فرهنگ ها، آشپزخانه را قلب تپنده خانه می دانند و یکی از قسمت های خانه شماست که خانم های خانه دار، بیشترین وقت را صرف تزئین و تجهیز کردن آن می کنند و به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند و ظرافت خاصی برای آن به خرج می دهند. اما فکر می کنید آشپزخانه برای چی مهم ترین بخش خانه در چشم خانم هاست؟

اگر قصد خرید سینک ظرفشویی ارزان قیمت را دارید، می توانید در وب سایت سیلور یراق، بدون نگرانی درباره قیمت سینک آشپزخانه، بهترین انواع سینک آشپزخانه را به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه ها و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

 

منبع

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

امروزه در تمامی آشپزخانه های منازل کوچک و بزرگ سینک ظرفشویی وجود دارد و یک وسیله جدایی ناپذیر از آشپزخانه است. بنابراین نحوه ی نصب سینک روکار بسیار مهم است.

به گزارش اخبار ساختمان، سینک ها از لحاظ نوع نصب در آشپزخانه، به دو نوع روکار و توکار تقسیم میشوند و نصب آنها نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در این مطلب ما سعی داریم تا اطلاعاتی در رابطه با نحوه نصب سینک توکار و همچنین آموزش نصب سینک ظرفشویی توکار در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که می دانید سینک ظرفشویی یکی از لوازم مهم و کاربردی در آشپزخانه می باشد که بارها در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این وسیله نقطه اتصال میان آب و فاضلاب آشپزخانه است، باید در هنگام نصب آن دقت زیادی داشته باشید. هر گونه اشکال و ایرادی در نصب آن می تواند موجب دردسرهایی همچون نشت آب و پساب سینک به آشپزخانه یا کابینت را به همراه داشته باشد.

اگر قصد خرید انواع سینک آشپزخانه، را دارید می توانید برای خرید سینک ظرفشویی، از سایت های دیجیکالا و سیلوریراق، سینک ظرفشویی روکار، سینک ظرفشویی توکار، تک لگن، دولگن، سرامیکی و گرانیتی در برند های مختلفی همچون: اخوان، استیل البرز و.. با قیمت ارزان و کیفیت عالی سفارش دهید.

 

طریقه نصب سینک روکار به چه صورت است؟

 

امروزه در تمامی آشپزخانه های منازل کوچک و بزرگ سینک ظرفشویی وجود دارد و یک وسیله جدایی ناپذیر از آشپزخانه است. بنابراین نحوه ی نصب سینک روکار بسیار مهم است. البته این امکان وجود دارد که بعضی از آشپزخانه ها دوتا باشد. در این صورت قرار دادن سینک ظرفشویی شاید کار چندان پیچیده ای نباشد و در عمل مشکلی به وجود نیاورد، متنها هر فردی را بهر کاری ساخته اند؛ پس متخصصان در این زمینه اگر این کار را برای شما انجام دهند کیفیت نهایی بیشتری دارد، اما در شرایط خاصی امکان کمک گرفتن از چنین افرادی وجود ندارد. ما در این مطلب درمورد شیوه نصب سینک روکار، به صورت اصولی و کاملا کاربردی می پردازیم تا اگر اختمالا خودتان خواهان نصب سینک هستید؛ دست به کار شوید.

 

با یک بررسی ساده متوجه شده اید که سینک های ظرفشویی انواع مختلفی دارند؛ و اگر بخواهیم آنها را دسته بندی کنیم باید سینک ها را به دو نوع روکار و توکار تقسیم کنیم. آن دسته از سینک هایی که بر روی لبه کابینت قرار می گیرند روکار و آنهایی که در دل کابینت قرار می گیرند سینک توکار نامیده میشوند. امروزه در بازار اکثر این وسایل را استاندارد می سازند و به همین علت کسانی که در زمینه کابینت سازی فعالیت دارند، صفحاتی به اندازه استاندارد برای این سینک ها در نظر می گیرند. بنابراین در هنگام خرید سینک، ابتدا اندازه ای را که در نظر گرفته شده است را بگیرید.

مشخصات کابینت سینک روکار

 

 

البته معمولا کابینت سازها به صورت اصولی 120 سانتی متر را در نظر دارند. اما این تنها اندازه طول کابینت می باشد و عرض کابینت باید همیشه در اندازه 60 سانتی متری دیده شود. در هنگام خرید سینک ظرف شویی روکار، در نظر داشته باشید که سینک ها به صورت دو لبه و یک لبه فروخته میشوند. منظور اینکه یک لبه گرد دارند یا دو لب گرد. سینک هایی که دارای دو لب گرد هستند معمولا برای فضاهایی در نظر گرفته میشوند که از هر دو طرف آزاد هستند؛ جایی مثل اپن و یا میز وسط آشپزخانه.

 

آموزش نصب سینک ظرفشویی روکار

 

لبه های این مدل از سینک ها بر روی کابینت قرار می گیرد و نصب آنها نسبت به مدل توکار راحت تر می باشد. در ابتدا باید مکان نصب سینک ظرفشویی روکار را در آشپزخانه مشخص کنید. البته اندازه ظرفشویی خریداری شده باید کاملا متناسب با مکان انتخاب شده باشد. توجه داشته باشید که گیره ها و اتصالات لازم و متناسب با سینک خود را به همراه آن خریداری کرده باشید. البته برخی از شرکت ها تمامی لوازم مورد نیاز آن را به مشتری عرضه می کنند. در اولین مرحله پس از آماده سازی محل نصب، سینک را به پشت برگردانید، گیره ها و سایر اتصالات لازم مانند شیر و دریچه آب و ... را بر روی آن نصب کنید.

 

دریچه آب باید با استفاده از چسب محکم شود و چسب های اضافی آن پاک شود. سپس سینک را با دقت تمام بر روی کابینت قرار دهید. در آخر، گیره های سینک را پیچ داده و سفت کنید. پس از قرار گرفتن سینک ظرفشویی بر سر جای خود بسته و کاملا محکم کنید. بعد از آن باید لوله های ورودی به فاضلاب را که در زیر ظرفشویی قرار می گیرند را ببندید. حال با بازکردن شیرآب، از نصب سینک خود اطمینان پیدا کنید. در پایان کار اگر مشکلی در نصب مشاهده نکردید، لبه های ظرفشویی را با استفاده از چسب سیلیکونی آب بندی کنید.

سیفون سینک ظرفشویی را چگونه نصب کنیم؟

 

 

سیفون سینک ظرفشویی معمولا به همراه خود سینک در بسته بندی آن قرار داده میشود. انتخاب اتصالات فاضلابی متناسب با نوع سینک اهمیت زیادی دارد. سینک های یک قلو تنها به یک خروجی نیاز دارند؛ اما مدل دوقلو آن باید دو خروجی داشته باشد. که به خروجی اول و فاضلاب شبکه میشود و یا بهم وصل و در نهایت آب خارج میشود. البته نوع سه یا چهار خروجی آب هم دارند.

 

برای اتصال سیفون ظرفشویی ابتدا باید پنجره خروجی آب از سینک را وصل کنید. این کار بسیار ساده است. تنها کافی است که قسمت رویی آن را از سایر قسمت ها جدا کنید و از روی و درون سینک عبور دهید و قسمت زیرین را با تعبیه واشرها به آن وصل کنید. برخی از سیفون ها با پیچ و مهره و برخی از آنها خودشان حالت مهره ای دارند.

 

اگر خروجی آب بیشتر بود برای هر دو تا چند خروجی این پنجره ها را به همین صورت وصل کنید. معمولا خروجی آب روی سینک به یکی از این راه های خروجی وضل میشود و دارای شیلنگ و یا لوله باریک تری می باشد. قبل از محکم کردن پیچ مهره های پلاستیک باید هر کدام را با یک واشر هم اندازه که مشخص است، آب بندی کنید. در هنگام سر هم کردن اتصالات فاضلاب سینک، در نظر داشته باشید که تمامی لوله ها کمی بلند در نظر گرفته شوند تا پس از بررسی و اندازه گیری هر مقدار از لوله را که نیاز دارید استفاده کنید و مقدار اضافی آن را برش دهید.

 

مراحل تبدیل سینک توکار به روکار:

  1. انتخاب و خرید سینک جدید
  2. جدا کردن شیرآب
  3. باز کردن سیفون و زیر آب ظرفشویی
  4. جدا کردن سینک قدیمی
  5. تمیزکاری محل نصب
  6. چسب کاری قسمت های اتصال
  7. قراردادن سینک جدید در محل نصب
  8. بستن شیر و سیفون زیر آب

تفاوت سینک روکار و توکار، کدام بهتر است؟!

 

 

عموما سینک ها در دو دسته ی توکار و روکار قرار می گیرند. بنابراین اولین موضوع در خرید سینک انتخاب نوع آن می باشد. اگر بخواهیم رو راست باشیم هرگز نمی توان گفت که سینک ظرفشویی روکار بهتر است یا توکار! اما هر کدام از این مدلها دارای مزایا و معایبی هستند و انتخاب مدل مناسب تنها به انتظارات و سلیقه شما بستگی دارد. پس بهترین کار این است که درباره هر کدام از این مدل ها و تفاوتشان اطلاعاتی داشته باشید که در نهایت بتوانید تصمیم بگیرید که کدام سینک برای آشپزخانه شما مناسب می باشد.

* مقایسه زیبایی و ظاهر سینک توکار و روکار

نمی توان از این موضوع چشم پوشی کرد که زیبایی، سهم زیادی در انتخاب محصول دارد. در مقایسه سینک روکار و توکار باید بیان کرد که مدل توکار ظرافت و زیبایی بیشتری دارد؛ و در اکثر آشپزخانه ها مدرن و حرفه ای از سینک توکار استفاده میشود. از لحاظ تنوع نیز مدل سینک ظرفشویی روکار، در شرایط خوبی قرار دارد و با انواع فرم های مربع، دایره، مستطیل و ... قابل خریداری می باشد. اگر زیبایی آشپزخانه برای شما اولویت می باشد بهتر است که یکی از مدل های توکار را انتخاب کنید.

* شیوه نگهداری سینک ظرفشویی توکار و روکار

در مدل توکار، رطوبت و قطرات آب به سادگی می توانند وارد سطح داخلی کابینت شوندو به همین دلیل خشک کردن اطراف سینک بعد از هربار استفاده ضروری می باشد. باقی ماندن آب و رطوبت بعد از مدتی می تواند موجب پوسیدگی آن شود. اما اگر حوصله خشک کردن همیشگی اطراف سینک را ندارید بهتر است از مدل های روکار استفاده کنید. در سینک روکار اگر آب به اطراف پخش شود روی صفحه سینک و در محدوده لبه قرار می گیرد. به همین دلیل نگرانی به خاطر آسیب رساندن به صفحه کابینت اطراف آن وجود ندارد.

* تفاوت های نصب سینک توکار و روکار

در طرز نصب سینک روکار، صفحه کابینت به صورت عرضی برش داده میشود و لبه های سینک روکار نصب شده، روی کابینت قرار می گیرد. در ادامه به کمک چسب آکواریوم یا نوار آب بندی دور تا دور سینک پوشیده میشود. ولی در نصب سینک توکار، به کمک شابلون و یا متر صفحه کابینت مطابق با ابعاد سینک برش داده میشود. سپس سینک درون این فضا قرار می گیرد، به گونه ای که لبه ی آنن پایین تر از سطح کابینت قرار می گیرد. در اخر بست ها محکم میشود و آب بندی دور سینک انجام میشود.

منبع

  • محسن نبی
  • ۰
  • ۰

قرعه کشی اینستاگرام آنلاین؛ ساده ترین راه برای جذب فالوور!
قرعه کشی اینستاگرام با برنامه، ربات و یا سایت های آنلاین اجرا میشود. اگر به دنبال برنامه قرعه کشی در بین کامنت ها و لایک های اینستاگرام هستید؛ تا قرعه کشی انلاین بیشترین تگ یا رندوم را در بین شرکت کنندگان مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید و به راحتی برنده را انتخاب کنید؛ در ادامه با روبومیکس، بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام همراه باشید.

بهترین راه برای رشد صفحه اینستاگرامی و افزایش فالوور، این است که با کاربران زیادی تعامل داشته باشید. یکی از روش هایی که موجب تعامل کاربران میشود، پست های مسابقه ای و نظرسنجی می باشد. برای انتخاب برنده از میان کاربرانی که کامنت گذاشته اند، استخراج کامنت های اینستاگرام و سپس قرعه کشی در کامنت های اینستاگرام می تواند برایتان راه حل مناسبی باشد. برای قرعه کشی آنلاین اینستاگرام، سایت های زیادی وجود دارد. یکی از بهترین و معتبرترین سایت قرعه کشی برای اینستاگرام، وب سایت روبومیکس می باشد.

یکی از شگفت انگیزترین کارهایی که می توانید در این اپلیکیشن پرطرفدار انجام دهید، برگزاری مسابقه و ایده برای قرعه کشی است. زیرا اکثر کاربران Instagram  جذب پیج هایی میشوند که مسابقه برگزار می کنند و جایزه می دهند. هیجان قرعه کشی و اشتیاق برای برنده شدن از دیگر سرگرمی ها و جذابیت های این برنامه می باشد. حال سوالاتی که پیش می آید این است که چگونه در اینستاگرام قرعه کشی کنیم؟ راحت ترین روش قرعه کشی در اینستاگرام کدام است؟ و یا چگونه در قرعه کشی های اینستاگرام برنده شویم؟ وبسایت روبومیکس به شما کمک می کند تا با خیالی راحت مسابقات خود را برپا کنید و به کمک بهترین ابزار قرعه کشی اینستاگرام، برنده واقعی را مشخص کنید.

مزایای قرعه کشی اینستاگرامی از طریق سایت :
شاید شما هم با توجه به تعداد فالوورهایی که در پیج خود دارید، ایده برای مسابقه اینستاگرامی، به ذهنتان خطور کرده باشد. سایت های قرعه کشی اینستاگرام، کاربردی ترین ابزار قرعه کشی اینستاگرام آنلاین برای افزایش نرخ تعامل میان پیج و کاربران است. برپایی مسابقه چندین مزیت مهم برای شما دارد، به طوری که با استفاده از آن می توانید سرعت رشد و اعتبار خود را Instagram، به چندین برابر برسانید و ره چند ماهه را یک شبه طی کنید.

استفاده از سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی علاوه بر جذب کردن فالوور واقعی، جلب اعتماد بیشتر در بین فالوورهای فعلی و آینده شماست. هر چه شرایط برگزاری اینگونه مسابقات روشن و واضح تر باشد، میزان اعتماد افراد بالاتر خواهد رفت. مسلما استفاده از سایت یا ربات انلاین قرعه کشی اینستاگرامی میتواند بیشترین وضوح اطلاعاتی را داشته باشد، اما همیشه دردسرهایی نیز خواهد داشت، مانند وصل نشدن به موقع سرور، وجود تحریم ها و فیلتر های مختلف ، و مهمترین آن عدم وجود امکان پرداخت دلاری. اما سایت روبومیکس با ارائه سرویس های منحصر به فرد سعی کرده تا چنین مشکلاتی را از سر راه شما بردارد.

برای آن که بتوانید یک مسابقه اینستاگرامی موفق برگزار کنید، ابتدا باید با مفاهیم اولیه آن آشنا شوید! در مرحله اول باید بدانید که مسابقه اینستاگرامی چیست و چرا اهمیت دارد، ما در مقاله “چگونه یک مسابقه اینستاگرامی موفق راه اندازی کنیم؟” به بررسی کامل این موضوع پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنم ابتدا این مقاله را مطالعه کنید.

قرعه کشی اینستاگرام با اکسل به چه صورت است؟
استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل، شامل دانلود کامنت های اینستاگرام و خروجی گرفتن از لیست فالوورها و لایک های پست اینستاگرامی برای قرعه کشی در کامنت های اینستاگرام و مشخص کردن برنده توسط سایت روبومیکس است. دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل و شرایط انتخاب برنده با نرم افزار قرعه کشی کامنت اینستاگرام وبسایت روبومیکس امکان پذیر است. برای دانلود کامنت ها کافیه وارد برنامه قرعه کشی شده و لینک پست مورد نظر کپی کرده و برای ما ارسال کنید.

استخراج کامنت های اینستاگرام در فایل اکسل
یکی از بهترین روش های افزایش فالوور و ایجاد رقابت بین فالوور های پیج برای فعالیت در پیج شما استفاده از قرعه کشی های اینستاگرام است، برای این گونه قرعه کشی ها شما نیازمند برگزاری مسابقه بین فالوور ها و انتخاب یک کامنت یا چند کامنت برتر خواهید بود. حال چگونه میشود بین اینهمه کامنت اینستاگرام اقدام به برگزاری قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی کنیم؟ یا پس از برگزاری مسابقه و رقابت بین کاربران حال چگونه بین اینهمه کامنت قرعه کشی کنیم؟ به طور مثال اگر پست های شما بالای ۱۰ هزار، ۲۰ هزار یا بیشتر کامنت داشته باشد شما چه طور قرار است از بین این لیست قرعه کشی کنید و به یک یا چند نفر جایزه دهید.

اگر قرار است محتوای کامنت های شما به عنوان بازخورد در گزارش شما قرار بگیرد. یا قرار باشد به واحد روابط عمومی یا ارتباط با مردم داده شود، چه طور این حجم از کامنت را استخراج میکنید؟ ، روبومیکس به شما کمک می کند که کامنت های اینستاگرام خود را نیز استخراج کنید، در این مقاله "استخراج کامنت های اینستاگرام" به چگونگی انجام این کار با روبومیکس و نرم افزار های دیگر روش‌های استخراج کامنت های اینستاگرام اشاره و معرفی خواهیم داشت.

بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام اندروید و ios

مراحل برنامه ریزی قبل از اجرای مسابقه :

  • مشخص کردن هدف
  • مخاطب هدف خود را برای هر مسابقه تعیین کنید.
  • بودجه خود را مشخص کنید.
  • جایزه مسابقه را تعیین کنید.
  • نوع مسابقه را تعیین کنید.
  • انتخاب یک قالب یا تم مناسب برای مسابقه
  • مسابقه مورد نظر را آغاز و مدیریت کنید.
  • زمان پایان و قوانین مسابقه را تعیین نمایید.

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام برای اندروید و ios
برنامه قرعه کشی اینستاگرام برای اندروید و ios میتواند یکی از مهترین دغدغه های برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی موفق باشد . اکثر نرم افزارهای قرعه کشی اینستاگرام تنها به استخراج کامنت محدود می باشند، اما بعضی از آنها قدمی فراتر برداشته اند و میتوان از آنها به عنوان نرم افزار قرعه کشی کامنت اینستاگرام رایگان، یاد کرد. یعنی علاوه بر استخراج کامنت، منشن ها را هم در خروجی لحاظ می کنند. با در نظر گرفتن چنین محدودیت هایی انتخاب یک نرم افزار کامل و با هزینه مناسب می تواند خیال شما را از بابت یک مسابقه موفق راحت کند. ما در سایت روبومیکس بهترین نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام ios و اندروید را به شما معرفی کردیم تا به راحتی بتوانید قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام دهید.

چگونگی قرعه کشی در اینستاگرام، نحوه قرعه کشی اینستاگرام با سایت روبومیکیس
قرعه کشی اینستاگرامی همیشه در پی برگزاری یک رقابت اینستاگرامی انجام میشود. مسابقه های اینستاگرامی بر اساس معیار هایی از جمله منشن ها و کامنت ها ، لایک ها ، تگ ها ، فالوو کردن و یا حتی ارسال پست برگزار می شوند. بنابراین برای برگزاری قرعه کشی در اینستاگرامی باید درابتدا یک مسابقه  برگزار شود. قرعه کشی آنلاین اینستاگرامی، توسط سامانه روبومیکس به صورت کاملا صحیح و اصولی انجام میگیرد. این سامانه اینترنتی، ضمن بررسی دقیق نظرات و تحلیل داده ها به صورت تصادفی ، میتواند منجر به ایجاد اعتماد در مخاطب شما شود چرا که این سایت به عنوان یک وسیله بی طرف به این اقدام می پردازد.

روبومیکس، یک سایت معتبر برای قرعه کشی اینستاگرام می باشد، که خدمات زیادی در زمینه قرعه کشی رایگان اینستاگرام ارائه می دهد. در ابتدای کار با این سرویس می توانید، روش مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این حالت شما می توانید فرد برنده را از میان نظرها، لایک های پست و یا دنبال کننده ها انتخاب کنید. سپس لینک پستی را که مسابقه بر اساس آن تعیین شده است را وارد می کنید و سپس در کوتاه ترین زمان ممکن قرعه کشی انلاین شما انجام میشود. برای انجام فرآیند مسابقه بهتر است به نکاتی که داخل مقاله  "آموزش قرعه کشی در اینستاگرام + کار با روبومیکس" گفته شده است توجه کنید، چنانچه در حین انجام کار به مشکلی برخوردید می توانید از تیم پشتیبانی قرعه کشی اینستاگرام روبومیکس نیز کمک بگیرید.


روبومیکس، بهترین سایت قرعه کشی آنلاین اینستاگرام
در این بخش از سایت روبومیکس درمورد اینکه چگونه در پیج اینستاگرام قرعه کشی کنیم؟ صحبت کردیم؛ و همچنین یاد گرفتیم چگونه با سایت قرعه کشی اینستاگرام روبومیکس کار کنیم. هیچوقت فراموش نکنید که اولین و مهم ‌ترین کاری که باید بکنید، تعامل با فالوورهاست. شما باید فالوورهای خودتان را خوب بشناسید و متناسب با سلیقه آن‌ها محتوا تولید و منتشر کنید. محتوایی را منتشر کنید که تعاملشان را با پیج شما بالا ببرد. قرعه کشی یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور و بالا بردن تعامل کاربران در اینستاگرام است.

برپایی مسابقه در برنامه Instagram یکی از روش های عالی برای جذب کاربر جدید و واقعی، درگیر کردن مخاطب و اعتماد سازی است. اما یکی از عواملی که به شدت برای افزایش اعتماد کاربران به شما کمک می کند، برنامه قرعه کشی اینستاگرام رایگان است. هر چقدر نحوه قرعه کشی در کامنت اینستاگرام شفاف تر باشد، اعتبار شما نیز به مراتب بیشتر میشود. روش های زیادی برای  قرعه کشی مسابقه وجود دارد، اما در حالت کلی تر قرعه کشی اینستاگرام آنلاین، از طریق سایت روبومیکس یکی از مطمئن ترین روش ها می باشد.

منبع: سایت قرعه کشی اینستاگرام روبومیکس

  • محسن نبی