اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

آخرین صحنه در شازام! قبل از پایان اعتبار رول ویژگی بزرگترین کمیک DC کمیک - اما نه به عنوان طرفداران ممکن است انتظار می رود. بله، همانطور که شایعه و امیدوار بود، سوپرمن در شازم ظاهر می شود! ... از گردن پایین. و هنری کاویل به او بازی نمی کند، گرچه این صحنه ممکن است قطعا بعضی از بینندگان را تصور کند که این اوست.

در روحیه تمایل به اجرای فیلم، آخرین صحنه در فردی فریمن (که توسط جک دیلن گریزر بازی می کند) به نمایش گذاشته شده است. وی با ابراز تمایل خود به سوپرمن به لطف برادر بزرگتر خود، بریلی بتسون، "شازام" (بازیگر زاکاری لو) . فردی قبلا به همکلاسی های فاوکت او افتخار می کرد که می توانست شازام را به خاطر ناهار در مدرسه خود نشان دهد. اما زمانی که شزام ظاهر نشد، فردی قیمت آن را در تحقیر عمومی پرداخت کرد.

بنابراین شزام نه تنها در این صحنه نهایی، فردی را می سازد، بلکه حتی یک ابرقهرمان دیگر و ستاره جدید سوپرمن را برای پیوستن به آنها به ارمغان می آورد. فردی، طرفدار بزرگ سوپرمن، نمی تواند چشمانش را باور کند. سوپرمن می آید با فردی و شازام در میز ناهارخوری کافی شاپ خود بنشینند - اما ما هرگز صورت Man of Steel را نمی بینیم و نمی شنویم او صحبت می کند. سوپرمن از گردن به تصویر کشیده شده است، اما او به وضوح لباس همان لباس هنری کاویل که در فیلم های سوپرمنش پوشیده است پوشید.

در حالی که در فروشگاه گیم استور حتی میتوانید برای خرید بازی ps4 دست دوم نیز اقدام کنید و گزارش های اخیر از خروج هنری کاویل از جهان فیلم دیوید، شازام ثابت کرده است متناقض است! تولید کننده پیتر سافران به IGN تایید کرد که فیلمسازان ابتدا در هنری کاویل برنامه ریزی کرده بودند، اما برنامه ریزی برای جلوگیری از وقوع چنین رویدادهایی صورت نگرفت.

"ما در مورد آن صحبت کردیم که کاویل بود. ما در طول تعطیلات مدرسه فقط در آن مدرسه تیراندازی کردیم، این تنها زمانی بود که ما به آن دسترسی داشتیم و ما فقط نمیتوانستیم کار برنامه را انجام دهیم. ما در حال رفتن بودیم، و ما واقعا به صحنه بیشتر داشتیم، می دانید، او نشسته است، آنها یک مکالمه کوتاه دارند، "Safran در یک مصاحبه تلفنی اخیر به IGN توضیح داد.

"حقیقت اکنون، ما آن را به هیچ وجه از این راه که ما آن را ندارد، زیرا ما دوست دارم پایان دادن به سخت کاهش پس از واکنش فردی. به همین دلیل این فیلم در مورد آن است، این مربوط به واکنش فردی به این واقعیت است که سوپرمن در آنجا غذای او را خدمت می کند. این واقعا در مورد گفتگوهایی است که ما بعدا داشته ایم. این یک نوع کلاه با کلاه بود. پس راه را از دست داد.

در مورد اینکه آیا شخصیت سوپرمن ممکن است در Shazam ظاهر شود! 2، صفر خوشحال بود اما غیرقابل قبول بود: "من صادقانه نمی دانم که آیا این مسیری است که ما می رویم یا نه، زیرا ما هنوز مشخص نکرده ایم که آینده برای شازام چه خواهد بود."

 
صفران ادامه داد: "من شخصا دوست دارم او را ببینم." "من دوست دارم شاهزاده را با هرکدام از این ابرقهرمانها تعامل کنم زیرا او یک پسر 14 ساله است و همه آنها بزرگسالان است. من فقط فکر می کنم آن را سرگرم کننده خواهد بود. "
 
شما در مورد شاهزاده خانم سوپرمن چه فکر کردید؟ به ما اطلاع دهید!
 

اکانت دیجیتالی بازی PS4 چیست و یا چه مزیت ها و چه ضمانت هایی دارد ؟

 امروزه برای تهیه بازی های پلتفرم های مختلف شرکت ها و استدیو های سازنده راهکار های زیادی را برای مشتریان خود فراهم کرده است که یکی از این راهکار ها خرید انلاین بازی ها می باشد هر پلتفرمی فروشگاهی برای خود اختصاص داده است که میتوان از آن طریق لایسنس های بازی ها را خریداری و دانلود نمائید خرید بازی های PS4 به دو قسمت تقسیم می شوند، بازی ها قانونی که به صورت کاملا قانونی از فروشگاه سونی تهیه و به صورت ظرفیتی با قیمتی مناسب تقدیم کاربران عزیز می شود و قسمت دوم اکانت ها یا بازی های ترکیبی و یا هکی هستند که در این مطلب به صورت مفصل توضیح داده شده است

خرید اکانت قانونی ps4

شما میتوانید با خرید اکانت های PS4 هم در قیمت و هم در زمان صرفه جویی نمائید و همچنان برای کنسول مفید است به دلیل اینکه بازی های دیجیتالی بدون استفاده از CD-RAM و با استفاده از حاقظه خود کنسول قابل اجرا هستند همچنین اکانت های قانونی دارای گرانتی مادام العمر و قابل فروش مجدد هستند شما میتوانید بعد از خرید اکانت های PS4 آن را به هر شخصی که مد نظر شما هست بفروشید خرید بازی های PS4 به صورت دیجیتالی دسترسی شما را به بازی سریعتر می سازد طوری که شما در روز انتشار بازی از طرف استادیو بازی سازی برای شما در دسترسی خواهد گرفت و منتظر دیسک نخواهید بود همچنین شما میتوانید تا 16 اکانت را در کنسول خود داشته باشید که بعد از اتمام بازی و فروش آن یوزر مربوطه را حذف و با یک بازی دیگر جایگزین کنید

 

آدرس سایت خرید بازی ps4 گیم استور : https://game-store.org/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-ghost-recon-breakpoint-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-ps4/

 

  • ۹۸/۰۱/۱۶
  • محسن نبی

SUPERHERO CAMEO

نظرات (۱)

http://bazi-psn.ir

http://bazi-psn.ir

http://bazi-psn.ir

<a href="https://bazi-psn.ir">خرید اکانت ترکیبی پلی استیشن4</a>


 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی