اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

زمانی که شما مطلبی در پیج خود می‌گذارید مطالب شما برای فالوورهای شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند آن را لایک یا کامنت بزارند.

به چه دلیل لایک ایرانی بخریم؟
شما با خرید فالوور و خرید لایک ایرانی ارزان https://follownic.com/instagram-services/instagram-likes/instagram-iranian-likes/ زمینه را برای جذب فالوور و لایک باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این‌یک امتیاز به شمار می‌آید.

یکی مرد جنگی به از صد هزار! در دنیای اینستاگرام، این را ما این‌گونه معنی می‌کنیم که اگر صفحه فروش شما لایک و فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل‌شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بی‌نتیجه ماندن آن است.

شما با خرید لایک ایرانی برای یک صفحه تجاری، درواقع راه «بازاریابی اینستاگرامی» و «جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.

چرا اینستاگرام یکی از بهترین جاها برای فروش است؟
امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد اینستاگرام باعث حضور قابل‌توجه صاحبان کسب‌وکار در آن و تبدیل‌شدنش به سریع‌ترین، بهترین و مؤثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری شده است بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام مؤثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.

شما می‌توانید با خرید لایک ایرانی در این سود شریک باشید. آمارهای رسمی نشان می‌دهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب‌وکار دیگر حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابل‌توجهی از سود خود را از دست می‌دهد و بهتر راه برای جبرانان آن خرید فالوور است.

چرا لایک ایرانی را از دیجی فالوور بخریدم؟
دیجی فالوور با دارا بودن تیم متخصص در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی افزایش لایک اینستاگرام صفحه شمارا به‌صورت هدفمند و عملی انجام می‌دهد. خرید لایک ایرانی و واقعی و فعال و هدفمند و علاقه‌مند به موضوع موردنظر شما و یا در شهر و کشور موردنظر شما و ارائه قیمت‌های کاملاً رقابتی از اولویت‌های دیجی فالوور محسوب می‌شود.

دیجی فالوور با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با به‌کارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تأمین‌کنندگان، می‌کوشد امکان ارائه ارزان‌ترین قیمت و بهترین خدمات را فراهم آورد.

خرید لایک ایرانی
خرید لایک ایرانی

خرید لایک ایرانی چه ارزشی دارد؟
اگر می‌خواهید تعداد لایک هایتان افزایش یابد و بتوانید پوز دهید بهترین راه خرید لایک ایرانی است که لایک باکیفیت از افراد فعال و واقعی اینستاگرام جذب می‌شود که از طرفی می‌توانید به سود کلانی برسید.

باید به این نکات دقت داشته باشید، یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش لایک اینستاگرام داشتن تعداد زیادی لایک می‌باشد تا صفحه شما به چشم بقیه باارزش دیده شود. اگر صفحه شما دارای محصول فروشی باشد احتمال خرید وجود دارد.

آیا می توان یک بسته لایک را روی چند عکس تقسیم کرد؟
بله، شما می توانید با خرید هر بسته آدرس عکس هایی را که در نظر دارید لایک شود و تعداد لایک را برای ما در قسمت توضیحات سفارش نوشته و ارسال کنید، فقط توجه داشته باشید که برای هر عکس امکان خرید کمتر از 200 عدد امکان پذیر نیست.

چگونه لینک عکس اینستاگرام را برای شما ارسال کنم؟
۱-با تلفن همراه خود وارد صفحه‌ی اینستاگرام تان شوید و روی عکس موردنظرتان لمس کنید. زیر عکس سمت راست یک علامت ۳ نقطه وجود دارد، آن را لمس کنید و سپس روی Copy Share Url لمس کنید و سپس هنگام سفارش در قسمت آدرس عکس انگشت خود را نگه‌دارید و Paste کنید دقیقاً مشابه عمل Copy و Paste کردن.

۲- در قسمت توضیحات آی دی اینستاگرام خود را وارد کنید و به طور مثال بنویسید: لایک روی جدیدترین عکس اعمال شود. دقت کنید، آدرس عکس ها در اینستاگرام به طور عادی چیزی شبیه این است

 

منبع خرید لایک ایرانی اینستاگرامhttps://follownic.com/

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • محسن نبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی