اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

رم کامپیوتر

خرید رم کامپیوتر: رم کامپیوتر یکی از مهم ترین اجزای کامپیوتر است و همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین انواع حافظه در رایانه ها می باشد. RAM (Random Access Memory) یک حافظه پرسرعت با دسترسی تصادفی است که نگهداری و انتقال اطلاعات را با سرعت بالا میسر می سازد. وظیفه رم در کامپیوتر به این شرح است.

دو نوع حافظه در سیستم وجود دارد. حافظه اول، هارد یا حافظه داخلی شماست که برنامه ها روی این حافظه ذخیره می شوند. وقتی برنامه ای را باز می کنید، CPU سیستم شما، وظیفه باز کردن آن را دارد و سپس اطلاعات مربوط به نرم افزار، برنامه یا کار هایی که کردیم و باز نگه داشتن برنامه های مختلف، همه به عهده رم سیستم شما می باشد.

هر چه رم سیستم شما بیشتر باشد می توانید، برنامه های بیشتر را به طور همزمان باز کنید یا برنامه های قوی را در سیستم اجرا کنید. البته باید دقت داشته باشید که فقط رم شما مهم نیست و تمامی قطعات سیستم شما باید به هم بخورند و با هم هماهنگی داشته باشند. اینکه سیستم شما یک برنامه قوی را می کشد به چندین عامل بستگی دارد و فقط به رم مربوط نمی شود. برای مثال هارد شما هم باید سریع باشد، CPU قوی داشته باشید یا عوامل اینچنین.

 

قیمت رم کامپیوتر

یکی از مهم ترین نکات که در خریدن یا نخریدن جنس یا محصولی تاثیرگذار است، قیمت اجناس است. برای خرید رم، شما باید به دنبال رم های خوب و با کیفیت با قیمت مناسب و ارزان باشید. شما می توانید انواع رم کامپیوتر را در وب سایت گلکسی پیکسل، با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

 

معیار های خرید یک رم کامپیوتر

  1. نسل رم کامپیوتر: چندین نسل از رم های کامپیوتر تا به حال به بازار آمده اند که آخرین نسل آنها، DDR2، DDR3 و DDR4 هستند. هر چه نسل رم شما بالاتر باشد، طبیعتا قوی تر نیز خواهد بود.
  2. مقدار حافظه رم: رم های کامپیوتر معمولا در مقدار های 2، 4، 8، 16 و 32 گیگابایت تولید می شوند و مثل نسل رم؛ هر چه مقدار حافظه رم کامپیوتر بالاتر باشد، سرعت آن بالاتر است و برنامه های بیشتر در خود جای می دهد.
  3. برند رم: برند رم نیز یکی از معیار های کم اهمیت خرید رم است. گاها اینکه رم تولید کدام شرکت است، در کیفیت یا حتی قیمت آن تاثیر دارد. بهترین برند های تولید رم ای دیتا (A-Data)، سیلیکون پاور (Silicon-Power)، اچ پی (HP) و کروشیال (Crucial) هستند.
  4. قیمت رم: قیمت اجناس همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین معیار ها در خرید رم کامپیوتر است.

 

خرید رم کامپیوتر از گلکسی پیکسل

اگر شما قصد دارید تا بهترین رم های کامپیوتر از نظر کیفیت یا مناسب ترین از نظر قیمت را خریداری کنید، می توانید این کار را با خیالی راحت در سایت گلکسی پیکسل انجام دهید و در زمان و هزینه های اضافه صرفه جویی کنید.

منبع مطلب: برگرفته از سایت گلکسی پیکسل www.galexypixel.com

  • ۰۰/۰۱/۲۵
  • محسن نبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی