اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

اکانت های بازی PS4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

آموزش نحوه استفاده از اکانت های بازی های ps4

  • ۰
  • ۰

مانیتور پنجره روح PC است. بدون نمایش صحیح ، هر کاری که در سیستم خود انجام می دهید بسیار کم رنگ به نظر می رسد ، خواه در بازی ، مشاهده یا ویرایش عکس و فیلم یا فقط خواندن متن در وب سایت های مورد علاقه خود باشید.
***همراهان گرامی برای خرید مانیتور کامپیوتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید.***
فروشندگان سخت افزار می فهمند که چگونه تجربه با مشخصات و ویژگی های مختلف نمایش تغییر می کند و بازار را با انبوه گزینه ها سرازیر کرده است. اما کدام ویژگی ها و مشخصات برای نحوه استفاده از مانیتور خود بسیار ارزشمند هستند؟ آیا باید وضوح ۴K ، ۱۴۴۰p ، ۱۰۸۰p یا فقط وضوح HD ساده را دریافت کنید – و به هر حال تفاوت چیست؟ میزان تازه سازی و زمان پاسخ دهی چقدر مهم است؟ آیا مواردی مانند لرزش ، حالت کم نور آبی ، G-Sync و FreeSync بسیار مهم هستند؟ و اگر تمرکز شما روی بازی در مقابل برنامه های حرفه ای در مقابل استفاده عمومی است ، اولویت های شما چگونه باید تغییر کند؟

 

خرید مانیتور گیمینگ ایسوس

 

قبل از شروع ، اگر به دنبال توصیه هایی هستید ، توصیه های کلی بازی را در صفحه بهترین مانیتورهای بازی خود داریم. ما همچنین در لیست بهترین نمایشگرهای ۴K Gaming انتخاب های بسیار بالایی داریم و در مقاله نحوه انتخاب بهترین مانیتور HDR نمایشگرهای HDR را خراب می کنیم.

نظارت سریع بر نکات خرید:
هدف اصلی مانیتور خود را تعیین کنید: بازی ، استفاده حرفه ای یا عمومی. به طور کلی ، گیمرها باید نرخ تازه سازی سریع و زمان پاسخگویی کم را در اولویت قرار دهند ، متخصصان باید دقت رنگ را در اولویت قرار دهند و کاربران با استفاده عمومی نیازهای کمتری دارند اما اغلب مانیتور با صفحه VA با کنتراست بالا را انتخاب می کنند.


***همراهان گرامی شما میتوانید برای خرید مانیتور گیمینگ ارزان از گلکسی پیکسل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.***
هرچه وضوح تصویر بالاتر باشد ، تصویر بهتر است. وضوح نمایشگر به شما می گوید که چند پیکسل یک مانیتور در قالب عرض x دارد. 1920x 1080 (همچنین به عنوان ۱۰۸۰p ، Full HD FHD و HD نیز شناخته می شود) حداقل مورد نیاز شماست. اما با وضوح QHD و حتی با وضوح ۴K واضح تر خواهید شد.

 

خرید مانیتور گیمینگ بنکیو

 

اندازه نیز مهم است. تراکم پیکسل تأثیر زیادی بر کیفیت مانیتور دارد و نقطه شگفت انگیز ما ۱۰۹ پیکسل در هر اینچ (ppi) است. اگر یک مانیتور بزرگتر وضوح کمتری داشته باشد ، تراکم پیکسل کمی خواهد داشت. برای مشاهده از فاصله دسک تاپ معمولی ، ۳۲ اینچ بسیار بزرگ است. یافتن یک مانیتور مخصوص بازی ۳۲ اینچی یا استفاده عمومی با رزولوشن ۴K با زیر ۱۰۰۰ دلار کار سختی نیست.
***همراهان گرامی برای خرید مانیتور Full  HD به سایت گلکسی پیکسل مراجعه نمایید.***
نرخ تازه سازی: بزرگتر بهتر است. این تعداد دفعاتی است که مانیتور شما با اطلاعات جدید در هر ثانیه به روز می شود و با هرتز (HZ) اندازه گیری می شود. اعداد بزرگتر برابر هستند با تصاویر بهتر ، نرم و صاف ، کمتر تکه تکه. نرخ تازه سازی مخصوصاً برای گیمرهایی که مانیتور حداقل ۷۵ هرتز می خواهند (بیشتر مانیتورهای طراحی شده برای بازی حداقل ۱۲۰ هرتز) ، همراه با کمترین زمان پاسخ شما می تواند بسیار مهم باشد. اگر بازی نمی کنید ، نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز باید انجام شود.

 

خرید مانیتور کامپیوتر ایسوس

 

زمان پاسخ: کوتاه تر بهتر است ، اما اولویت زیادی نیست مگر اینکه در بازی باشید. زمان پاسخ به شما می گوید که چه مدت طول می کشد تا مانیتور برای تغییر پیکسل های منفرد از سیاه به سفید یا اگر زمان پاسخ GTG آن است ، از یک سایه خاکستری به سایه دیگر. زمان پاسخ طولانی تر می تواند به معنای تاری حرکت هنگام بازی یا تماشای فیلم های سریع باشد. برای مانیتورهای بازی ، بالاترین زمان پاسخگویی که احتمالاً مشاهده خواهید کرد ۵ میلی ثانیه است ، در حالی که سریعترین مانیتورهای بازی می توانند ۰٫۵ میلی ثانیه زمان پاسخ داشته باشند.
***همراهان گرامی برای استعلام قیمت مانیتور کامپیوتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.***

 

Panel tech: برای کیفیت تصویر ، TN

خرید مانیتور حرفه ای گیمینگ

 

یک مانیتور خمیده را در نظر بگیرید. مانیتورهای منحنی قرار است تجربه شما را با یک میدان دید بزرگ غوطه ورتر کنند و گفته می شود که چشم شما را خسته نمی کند. با این وجود ، هنگام مشاهده از زوایای خاص می توانند مستعد تابش خیره شوند (منابع نوری به جای یک زاویه از زوایای مختلف وارد می شوند). مانیتورهای منحنی موثر معمولاً بسیار ریز و حداقل ۳۰ اینچ هستند که هر دو به هزینه های بالاتر اشاره دارند.
***همراهان گرامی برای خرید مانیتور ارزان با مشاوران ما در ارتباط باشید.***
اگر مانیتور منحنی خریداری می کنید ، مشخصات انحنا را درک کنید. انحنای ۱۸۰۰R دارای شعاع منحنی ۱۸۰۰ میلی متر و بهترین پیشنهاد برای مشاهده حداکثر فاصله ۱٫۸ متر – و غیره است. هرچه انحنا کمتر باشد (به اندازه ۱۰۰۰R) ، صفحه نمایش خمیده تر است.

قیمت و خرید مانیتور سامسونگ گیمینگ

 

 

 

برای بازی به چه رزولوشن نیاز دارم؟
برای بهترین عکس ، پیکسل های بیشتر بهتر هستند. اما در صورت بازی کردن ، اگر کارت گرافیک کافی کافی نداشته باشید ، این پیکسل ها نیز می توانند سرعت شما را کم کنند. اکثر رابط های ویدئویی از نرخ تازه سازی سریعتر از ۶۰ هرتز برای سیگنال های ۴K / UHD یا ۵K پشتیبانی نمی کنند. این شروع به تغییر می کند (برای یک حق بیمه) ، اما شما هنوز هم به یک کارت گرافیک بسیار گران قیمت برای بازی با سرعت ۴K و فشار دادن ۶۰ فریم در ثانیه (fps) نیاز دارید. GeForce RTX 3080 و همچنین GeForce RTX 3090 معمولاً می توانند به آنجا برسند ، اما موفق باشید!
***همراهان گرامی برای خرید مانیتور 19 اینچ ال جی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.***
به نظر می رسد نقطه شیرین کنونی وضوح QHD (2560 14 1440) باشد. با مانیتورهای حداکثر ۳۲ اینچ ، تراکم پیکسلی خوب و یک تصویر دقیق مشاهده می کنید که اداره کارتهای گرافیکی با قیمت متوسط چندان دشوار نیست.

 

خرید مانیتور گیمینگ ارزان قیمت

 

اگر سرعت نهایی می خواهید که بیش از حد GPU شما را تحت فشار قرار ندهد ، (FHD (1920 x 1080 بالاترین نرخ فریم را به شما ارائه می دهد (امروز مانیتورهای بازی با وضوح کمتر نخواهید یافت) اما از کشیدن این وضوح تصویر در طول ۲۷ اینچ خودداری کنید ، زیرا ممکن است کاهش کیفیت تصویر را مشاهده کنید و پیکسل های مزاحم قابل مشاهده باشند.

 

حداقل الزامات کارت گرافیک بر اساس بازی متفاوت است ، اما اگر قصد خرید مانیتور مخصوص بازی با وضوح QHD را دارید (و نمی خواهید تنظیمات درون بازی را به پایین کاهش دهید) ، حداقل GeForce RTX 3060 Ti یا Radeon RX 6800 نیاز است.
***همراهان گرامی برای خرید گرافیک گیمینگ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.***
گیمرهای ۴K باید سریعترین کارت توانایی خرید خود را پیدا کنند. GeForce RTX 3070 ممکن است برای بازی های سبک تر یا اگر برخی از تنظیمات را رد کنید کافی باشد ، اما GeForce RTX 3080/3090 یا Radeon RX 6800 XT یا Radeon RX 6900 XT بهتر می تواند باشد.

منبع: فروشگاه لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر گلکسی پیکسل / خرید مانیتور گیمینگ ارزان: https://www.galexypixel.com/راهنمای-خرید-مانیتور-گیمینگ/

  • ۰۰/۰۲/۰۱
  • محسن نبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی